فیلم های سینمایی این هفته تلویزیون

جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در هشتمین هفته تابستان با ۲۱ عنوان فیلم روی آنتن شبکه های سه، پنج، امید و کودک می رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «رؤیای یک دونده ۱ و ۲»، «پروژه ۲۴»، «تاکسی ۵»، «جدال در زندان»، «شناسایی قاتل»، «تاریکی»، «صدای سکوت»، «سلطان پکن»، «پادشاه لورن»، «بوسیدن روی ماه»، «نبرد سورابایا»، «شبح»، «پدینگتون ۲»، «ری و۲»، «افسانه ربات ها»، «بال ها» و «مانو، بادخورک کوچک» از شنبه ۱۶ مرداد ماه تا چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه از شبکه‌های سه، پنج، امید و کودک پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم سینمایی «رؤیای یک دونده ۱» به کارگردانی «لئون پامپوچی»، سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم با بازی لوئیجی لو کاسسیو، لورا کیاتی، داژانا رونسیونه و الساندرو هابر خواهیم دید: دوراندو در آغاز دوران ورزشی‌اش همراه با برادرش وارد تیم باربیزیو می‌شود. باربیزیو کارخانه‌دار پولداری است که اکثر جوانان در کارخانه‌اش کار می‌کنند. دوراندو با مخالفت باربیزیو برای ورود به این تیم ورزشی مواجه شد، چون بسیار لاغر و نحیف بود و از طرفی دوست داشت مانند برادرش (یولپیانو) دونده استقامت شود. با وجود مخالفت‌ها، پیتری وارد مسابقات ماراتون در شهرش (کارپی) شده و در دور اول نفر اول می‌شود و از دونده ممتاز تیم باربیزیو نیز پیش می‌افتد. روز بعد روندینلا با او در مسابقه‌ای که بین خودشان برگزار می‌کنند، رقابت می‌کند. ولی این بار روندینلا برنده می‌شود. مربی پیر و با تجربه‌ای به نام اوتاویو هر دوی این مسابقات را زیر نظر دارد و متوجه استعداد بالقوه دوراندو پیتری می‌شود و به او دوندگی را آموزش می‌دهد. به لطف مربیگری و راهنمایی اوتاویو، دوراندو پله‌های ترقی را طی می‌کند و خیلی زود قهرمان ایتالیا می‌شود. پیش از مسابقات المپیک وی در جام‌های مختلف بین‌المللی برنده می‌شود. وی در این مسابقات رقیبش روندینلا را شکست می‌دهد.

قسمت دوم فیلم سینمایی «رؤیای یک دونده» به کارگردانی «لئون پامپوچی»، چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه پنج

فیلم سینمایی «پروژه ۲۴» به کارگردانی «ویکرام کومار»، یک شنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سوریا، سامنتا راث پرابها و نیسیا منون خواهیم دید: دکتر ستورامان مخترع نابغه‌ای است که در حال طراحی یک ساعت است که می‌تواند با آن در زمان سفر کند اما برادر دوقلو و خبیث دکتر آتریان درست لحظه اتمام این اختراع سر می‌رسد و پس از یک درگیری دکتر و همسر او را به قتل می‌رساند، البته دکتر در لحظات آخر زندگیش پسر نوزادش مانی و یک جعبه کوچک که حاوی ساعت است را به یک دختر جوان غریبه می‌سپارد. این دختر مانی را بزرگ می‌کند و حالا مانی جوانی است که یک مغازه ساعت سازی دارد. مانی از این ساعت بی خبر است اما در یک روز بر اثر اتفاقی ساعت را می‌بیند و متوجه می‌شود این ساعت عجیب توانایی توقف و سفر در زمان را دارد.

فیلم سینمایی «تاکسی ۵» به کارگردانی «فرانک گاستامبید»، دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی فرانک گاستامبید، مالیک بنتالها و برنارد فارسی خواهیم دید: سیلوا مارو پلیسی است که هر وقت یک مجرم را دستگیر می‌کند و می‌خواهد او را به مرکز پلیس ببرد با سرعت سرسام آوری رانندگی می‌کند که باعث می‌شود تمام مجرمین اعتراف کنند و به خاطر همین از پاریس به مارسی منتقل می‌شود. در ایستگاه پلیسی که سیلوا منتقل شده است یک عده پلیس‌های ناکارآمد خدمت می‌کنند. سیلوا با یک سابقه دار به نام ادی که دستگیر شده قرار می‌گذارد که در صورتی که در پیدا کردن یک تاکسی تقویت شده او را کمک کند خلافش را نادیده می‌گیرد و بعد هم با هم به دنبال پیدا کردن سارقین ایتالیایی می‌روند.

فیلم سینمایی «جدال در زندان» به کارگردانی «دیوید لم»، سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لوئیس کو، کوین چنج و رایموند لم خواهیم دید: پیرمردی وقتی می‌بیند که ماشین‌هایی به باغش حمله کرده و همه چیز را خراب می‌کنند سکته کرده و می میرد. نوه اش، ناتالی پیگیر موضوع می‌شود و به سراغ ویلیام لوک، از مأموران پلس امنیت هنگ کنگ می‌رود و از او می‌خواهد در پیگیری مرگ پدربزرگش او را یاری دهد. پلیس امنیت می‌داند که این‌ها زیر سر شخص پولداری به نام سائو است ولی هیچ مدرکی در دست ندارند، سائو قتل‌های زیادی کرده که هیچکدام ثابت نشده و اکنون به جرم دیگری در زندان است، پلیس امنیت تصمیم می‌گیرد که ویلیام لوک را برای پیدا کردن مدرکی به زندانی که سائو در آن است بفرستد. ویلیام متوجه می‌شود که سائو و وانگ، پلیس فاسد سابق دو گروه خلافکار را شکل داده اند که با یکدیگر رقابت دارند. لوک متوجه می‌شود که سائو فرزند یوآن است، مردی که سال هاست در چین زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی «شناسایی قاتل» به کارگردانی «دیوید آ ارمسترانگ»، چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جاستین چاتوین، پیتر استورمیر و مارک تامپسون خواهیم دید: مایکل کانلی بازرس جوان اداره پلیس است. پدرش که او هم پلیس بوده سال‌ها پیش در یک معامله مواد کشته شده است. پدر مایکل به همدستی با مواد فروش‌ها متهم می‌شود و خانواده اش پس از مرگ او از مقرری و خدمات اداره پلیس بی نصیب می‌مانند. مایکل همیشه به دلیل سابقه بد پدرش مورد بی اعتمادی همکارانش قرار می‌گیرد. تا اینکه در سرقت چند بشکه حاوی مواد اولیه تولید شیشه از وانت پلیس و مرگ یکی از پلیس‌ها پای مایکل نیز به این پرونده باز می‌شود. هر کس که با این پرونده در ارتباط است به طرز مشکوکی کشته می‌شود. شاهد اصلی نیز در زندان کشته می‌شود. مایکل پس از مدتی متوجه می‌شود پای یکی از خیرین شهر که هر ساله به صندوق مالی پلیس هم کمک می‌کند، در میان است، اما این مرد نیز قبل از اینکه چیزی بگوید و رئیس اصلی این قتل‌ها و سرقت بشکه‌ها را لو بدهد توسط مردی به نام کورت کشته می‌شود.

فیلم سینمایی «تاریکی» به کارگردانی «سانجای لیلا بانسالی»، پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آمیتاب باچان، رانی ماکرجی و شرناز پاتل خواهیم دید: خانواده مک نلی صاحب فرزندی استثنایی (نابینا و ناشنوا) می‌شوند. نام این کودک میشل است. خانواده مک نلی راه مناسبی برای تربیت میشل نمی‌یابند به همین دلیل از آقای ساهایی که معلم بچه‌های استثنایی است، تقاضای کمک می‌کنند. آقای ساهایی به خانه آنها می‌آید و به شیوه خود به تعلیم میشل می‌پردازد.

فیلم سینمایی «صدای سکوت» به کارگردانی «مایکل تایبورسکی»، شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پیتر سارسگارد، رشیدا جونز و تونی ریوولوری خواهیم دید: پیتر لوشین، مردی است که ظاهراً کارش خدمات منزل است اما در واقع یک دانشمند است. او گمان می‌کند منشأ اختلالات روحی انسان‌ها ناهماهنگی‌های صوتی است. بنابر این، وقتی به خانه‌های مختلف فراخوانده می‌شود، تلاش می‌کند در میان وسایل آپارتمان‌ها به دنبال اختلالی بگردد که در نظم صوتی آنها پدید آمده، در این میان، پیتر با زنی به نام الن چیسن آشنا می‌شود که مدت‌ها پیش همسرش را از دست داده است. پیتر تلاش می‌کند نظریه علمی خود را در مورد ناهماهنگی‌های صوتی در شهر و تأثیر آن بر مسائل روحی انسان‌ها را برایش توضیح دهد ولی نمی‌تواند اعتماد وی را جلب کند. جامعه علمی نیز، نظریه پیتر را افراطی می‌داند و او را طرد می‌کند. نظریه پیتر توسط شرکت‌های سرمایه داری که قبلاً پیتر همکاریشان را رد کرده بود به سرقت می‌رود و مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرد. پس از مدتی، الن با وی تماس می‌گیرد و اقرار می‌کند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «سلطان پکن» به کارگردانی «سام واتاس»، شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جون ژائو، بووِن جنگ، کین‌هان، سی چائو و یی کین، درباره پسری نوجوان است که به همراه پدر خود در شرکتی کار می‌کنند. آنها با کارشان وارد بازار پکن می‌شوند، اما احساس می‌کنند که درآمدشان کافی نیست.

فیلم سینمایی جدید «پادشاه لورن» به کارگردانی «ماتیاس لانگ»، یک شنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی فلوریان بورگارت، فولکر میچالوسکی، روفوس بک و دیتمار هون خواهیم دید: تئو، پسر پادشاه دیتریش که در حال تمرین برای مسابقات است، اما از آنجایی که قدرت کافی ندارد پسر عمویش قصد دارد به قلعه آنها حمله کند. در این حین تئو با پادشاه سابق لورن دوست می‌شود (کوتوله ای که قبلاً توسط پدرش از پادشاهی تبعید شده است) و تئو با کمک او در مسابقات قهرمان می‌شود.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: احترام‌السادات و فروغ خانم دو پیرزن هستند که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندانشان هستند. احترام السادات هفته‌ای یک بار به بنیاد شهید مراجعه می‌کند و می‌خواهد هر طور شده رد و اثری از فرزندش بیابد اما بنیاد شهید پاسخ مشخصی به او نمی‌دهد. بقیه فرزندانش که همگی صاحب خانواده هستند از او می‌خواهند که دست از این کار بردارد زیرا که به لحاظ جسمی حال و روز مساعدی ندارد و رفت و آمد در شهر آلوده تهران او را بیمارتر می‌کند اما گوش احترام السادات بدهکار نیست و او پیگیر رد و نشانی از فرزندش است. کارمندان بنیاد شهید که از مراجعات او خسته شده اند هر بار با جوابی او را دلخوش کرده و به خانه می‌فرستند. عاقبت یک روز از بنیاد شهید تماس می‌گیرند.

شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان و صابر ابر در فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نبرد سورابایا» به کارگردانی «آریانتو یونیوان»، سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: موسی یک نوجوان ۱۳ ساله اندونزیایی است که به دلیل فشارهای اقتصادی، از راه واکس زدن به خانواده اش کمک می‌کند. موسی تصمیم می‌گیرد شغل کفاشی را کنار بگذارد و نامه رسان شود. اما او به طور ناخواسته نامه رسان نیروهای نظامی برای شروع یک جنگ در کشورش می‌شود. جنگی که در نهایت در سورابایای اندونزی در ۱۰ نوامبر ۱۹۴۵ رخ می‌دهد. موسی که پدرش را در جنگ جهانی دوم از دست داده، سعی دارد به همراه دختری به نام یومنا که او نیز پدر و مادرش را در جنگ از دست داده، برای آزادی کشورش از دست استعمارگران انگلیسی، هلندی و ژاپنی تلاش کند.

فیلم سینمایی «شبح» به کارگردانی «الکساندر ووی تینسکی»، چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی فدور بوندارچوک و سمیون ترسکونوف خواهیم دید: یک نوجوان پسر که لکنت زبان دارد به صورت اتفاقی با فردی رو به رو می‌شود که قبلاً در تصادفی مرده است و حالا روح او در میان مردم است، ولی فقط او می‌تواند این روح را ببیند. او به کمک این روح سعی می‌کند تا خلبانی یاد بگیرد و بتواند مشکلاتی که در مدرسه دارد را حل کند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پدینگتون ۲» به کارگردانی «پائول کینگ»، شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی‌هاگ بانیویل، سالی‌هاوکینز و جولی والترز خواهیم دید: پدینگتون، خرس کوچولوی قهوه‌ای، زندگی آرام و خوبی در شهر دارد. او تصمیم می‌گیرد به مناسبت جشن تولد ۱۰۰ سالگی خاله‌اش هدیه‌ای ارزشمند برای او بفرستد. پدینگتون که حالا عضوی از خانواده پنج نفره براون شده، از زندگی در شهر و کسب تجربیات جالب در محیط جدید لذت می‌برد. جشن تولد ۱۰۰ سالگی خاله لوسی نزدیک است. این اولین سالی است که او در کنار خاله‌اش نیست. برای همین تصمیم می‌گیرد هدیه خوبی تهیه کند و برایش بفرستد. در مغازه عتیقه‌فروشی، پدینگتون کتاب جالبی از شهر لندن می‌بیند که برای خرید آن به پول زیادی احتیاج دارد به همین دلیل تصمیم می‌گیرد با کار کردن پول به دست بیاورد.

فیلم سینمایی «ری و۲» به کارگردانی «کارلوس سالدانها»، یک شنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهید دید: بلو، جوول و سه فرزندشان از ریودوژانیرو به جنگل‌های استوایی و به حیات وحش آمازون می‌روند. هم‌زمان که بلو تلاش می‌کند که خود را با محیط جدید وفق دهد، متوجه می‌شود که نایجل او را تحت تعقیب قرار داده و می‌خواهد انتقام اتفاقات گذشته را بگیرد.

انیمیشن سینمایی «افسانه ربات ها» به کارگردانی «پراپاس چولسارنونت»، دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: هزار سال پس از نبرد حماسه روبات، دشمنان قسم خورده زورک و پینیکی بدون هیچ خاطره‌ای از اینکه چه کسانی هستند و یا چطور با هم پیوند خورده‌اند از خواب بیدار می‌شوند. آنها در جستجوی پاسخ سرگردان می‌شوند و به دنبال رم، خالق همه روبات‌ها، پیدا کردن دوستان جدید و همچنین رویارویی با چند دشمن هستند.

انیمیشن سینمایی «بال ها» به کارگردانی «الگا لاپاتو»، سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: در جریان مسابقات اکروباتیک، یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد، سقوط کرده و از بین می‌رود. در پی این ماجرا هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد بتواند قهرمان این مسابقات شود. او هر چند با تمسخر دیگران مواجه می‌شود، اما سعی می‌کند به هدفش برسد.

انیمیشن سینمایی «مانو، بادخورک کوچک» به کارگردانی «کریستین‌هاس و آندریا بلاک»، چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: پرنده‌ای چابک به نام مانو در حالی بزرگ می‌شود که تصور می‌کند یک مرغ دریایی است. او تلاش می‌کند که پرواز کردن را بیاموزد اما متوجه می‌شود که هرگز قادر به انجام این کار نیست و از سر ناراحتی خانه را ترک می‌کند و بعد از آشنا شدن با پرندگانی از گونه خودش، خود را می‌شناسد. هنگامی‌که تهدیدی خطرناک متوجه هر دو گونه پرستوها و مرغ‌های دریایی می‌شود، این مانو است که باید مانند یک قهرمان عمل کند.

کد خبر 512950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.