رونمایی از طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرفی رسانه‌های قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از رونمایی طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرفی رسانه‌های قم خبر داد و گفت: این تابلوهای شهری مقابل دفاتر این رسانه‌ها نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مهدی کلانتر زاده با گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: به مناسبت این روز خجسته و در ادامه اجرای طرح “قم در مسیر تحول” از کارت شهروندی قم‌کارت ویژه خبرنگاران قمی که به نام آنان صادرشده رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از این کارت، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند از خدمات قم کارت که همان کارت شهروندی است، استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با قدردانی از فعالیت‌های یک‌ساله خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی ازجمله خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی، مطبوعات و سایر رسانه‌ها در همکاری با شهرداری تصریح کرد: بخشی از موفقیت‌های شهرداری در رسیدن به اهداف و برنامه‌ها به تعامل بین بخشی با رسانه‌ها مرتبط می‌شود و بدون شک در این راه همراهی و حمایت رسانه‌ها و همچنین نقدهای تأثیرگذار و کاربردی آنان مؤثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت شهری همواره تعامل با رسانه‌ها بوده و این مهم نیز بیش‌ازپیش ادامه می‌یابد تا بتوان به اهداف پیش‌بینی‌شده و ارتقا فرهنگ شهروندی دست‌یافت.

کد خبر 512885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.