تمامی فضاهای باز شهر در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد

شهردار تهران گفت: تمامی فضاهای باز شهر تهران به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط کرونا در اختیار هیئت‌ها برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در آئین بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب و مراسم اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: هر سال با طلیعه ماه محرم و حتی پیش از آن از در روز عرفه، صدای کاروانی به گوش می‌رسد که از مکه به سمت کربلا حرکت می‌کند و کلام و خاطراتش منزل به منزل ثبت شده و سینه به سینه به یادگار به ما رسیده و فرمایشات و مرام و راه ترسیم شده ایشان برای همه مسلمانان نقشه راه خواهد بود.

وی با اشاره به این جمله امام حسین (ع) که اگر کسی دین نداشته باشد و به معاد هم اعتقادی نداشته باشد می‌تواند آزادگی را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: آزادگی می‌تواند منجر به عاقبت به خیری شود. همانطور که در انقلاب اسلامی نیز افرادی بودند که سابقه چندان مثبتی در گذشته شأن نداشتند اما با آزادگی و آزادمردی در مسیر درست قرار گرفتند.

شهردار تهران ادامه داد: با توجه به لزوم برگزاری عزاداری هیأت‌ها در شرایط کرونایی در فضاهای باز، همه فضاهای باز شهر را در اختیار عزاداران امام حسین (ع) قرار دادایم و امیدواریم که همه این اقدامات مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 512850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.