کارهای تلویزیونی مشارکتی شده است

یک تهیه کننده سینما گفت: این روزها تلویزیون بودجه ندارد به همین دلیل کارها بیشتر مشارکتی و سفارشی شده است. درواقع با تمام تلاشی که می‌شود فعالیت‌های آن کمی از قالب تلویزیون دور شده است.

بیژن قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: من تا سال ۱۳۸۹ در سه بخش نمایش خانگی، سینما و تلویزیون در حال فعالیت بودم و پس از آن به اصفهان بازگشتم اما باز در همین حوزه‌ها فعالیت داشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کار کردن در تلویزیون محدودیتی دارد، گفت: محدودیتی در تلویزیون ایران وجود ندارد بلکه هر فعالیتی اصول و قوانین دارد که باید رعایت شود. نه تنها در ایران بلکه هر کجای دنیا این خط قرمزها وجود دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: بایدها و نبایدها در تمام فعالیت‌های تصویری وجود دارد و کاملاً طبیعی است. یک تهیه کننده باید با در نظر گرفتن شرایط حال جامعه و با در نظر گرفتن اوضاع موجود محتوا تولید کند. از آن مهم‌تر، محتوا باید با راه و روشی صحیح تولید شود.

قدوسی با اشاره به مسئله مطالبه‌گری اجتماعی، تصریح کرد: اکنون برقراری شرایط مطالبه‌گری چیزی است که در دستور کار قرار گرفته است، پس می‌شود برخی دغدغه‌ها و ناهنجاری‌ها را به صورت مطالبه‌گری اجتماعی به تصویر کشید.

وی با ابراز تأسف از شرایط موجود تلویزیون، خاطر نشان کرد: این روزها تلویزیون بودجه ندارد به همین دلیل کارها بیشتر مشارکتی و سفارشی شده است. درواقع با تمام تلاشی که می‌شود فعالیت‌های آن کمی از قالب تلویزیون دور شده است. امیدوارم تلویزیون هرچه سریع‌تر به دوران اوج خود بازگردد.

کد خبر 512808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.