تصمیم یزدانی برای مسابقات جهانی نروژ مشخص شد

حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک توکیو برنامه خود را برای مسابقات پیش رو اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، مسابقات جهانی کشتی مهرماه به میزبانی نروژ انجام خواهد شد که فدراسیون کشورمان از قبل نحوه انتخابی برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرده است.

مسیر اول، انتخابی المپیک بود که در نهایت ۶ ملی‌پوش پس از یک کورس بلند مدت صاحب دوبنده تیم ملی شدند. براین اساس، مدال‌آوران المپیک این شانس را خواهند داشت تا در مسابقات جهانی شرکت کنند.

مسیر دوم از جام تختی استارت خود که در این جام به جز مدعیان المپیکی، تمام موجودیت کشتی آزاد به میدان آمد. در هر وزن میان چندین مدعی، از کشتی‌گیر سرشناس تا گمنام همه به میدان آمدند و در نهایت هر ۱۰ قهرمان جام تختی وارد مراحل دوم و سوم انتخابی (جام‌های علی‌اف، یاشاردغو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان) شدند.

در برخی از اوزان، با توجه به بررسی بضاعت فنی آن وزن، به نفرات دوم هم مجوز حضور در مراحل یاد شده داده شد. فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود ورزشکارانی که در جام تختی حضور نداشته باشند نمی‌توانند شانس حضور در جهانی را کسب کنند.

حسن یزدانی دارنده مدال طلا و نقره المپیک نیز از جمله ورزشکارانی است که در مسابقات جهانی نروژ شرکت خواهد کرد.

وی در این باره گفت: بعد از استراحتی کوتاه از چند روز دیگر اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود. من هم تصمیم دارم با صلاحدید کادر فنی در این مسابقات شرکت کنم.

حسن یزدانی با شکست مقابل دیوید تیلور مدال نقره المپیک را کسب کرد اما وی امیدوار است در مسابقات پیش رو حتماً حریف آمریکایی را خاک کند.

منبع: فارس

کد خبر 512789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.