۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
محصولات جدید شرکت Noise عرضه شد

شرکت Noise اخیرا ساعت هوشمند و ایربادز بی سیم خود را در بازار هند عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Noise اخیراً محصولات جدید خود از جمله ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 3 Assist و ایربادز بی سیم Noise Buds VS103 TWS را وارد بازار هند کرد. در حال حاضر، قیمت ساعت هوشمند و ایربادز بی سیم ذکر شده به ترتیب ۵۴ و ۲۱ دلار ارزیابی شده است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 3 Assist دارای صفحه نمایش ۱.۵۵ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۳۲۰ * ۳۶۰ پیکسل است. این گجت پوشیدنی برای اجرای فرامین کاربران از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند، ۱۴ حالت ورزشی را همراهی می‌کند و به حسگرهای ردیاب خواب، کنترل استرس، سنجش اکسیژن و کنترل ضربان قلب مجهز شده است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 3 Assist دارای یک کلید در سمت راست است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن ساعت هوشمند خود را کنترل کنند. محصول ذکر شده می‌تواند با استفاده از برنامه NoiseFit Assist به گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و ios متصل می‌شود.

ایربادز بی سیم Noise Buds VS103 دارای کلید لمسی برای کنترل پخش موسیقی، جواب دادن به تماس‌ها و پیام‌ها و فعال کردن دستیار صوتی است. این محصول برای متصل شدن به گوشی‌های هوشمند از فناوری HyperSync بهره می‌برد، باتری به کار رفته در آن نیز به همراه کیس شارژ آن تا ۱۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت. این ایربادز گواهی IPX5 را دریافت کرده است بنابراین در برابر نفوذ آب و عرق بدن مقاوم است در این صورت کاربران می‌توانند هنگام ورزش کردن نیز به آسانی از آن استفاده کنند.

کد خبر 512770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.