پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ مردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود نماگر بازار تهران روز شنبه بتواند از سطح قبلی خود بالاتر رود، میزان تقریبی رشد برابر با ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ شنبه ۱۶ مردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: در جریان معاملات روز چهارشنبه شاهد ورود ۲۶ میلیارد تومان نقدینگی جدید بودیم و این امر به این معناست که روند صعودی بورس تهران آغاز شده است.

برخی از آمارها حاکی از آن است که خروج چشمگیری از منابع موجود در صندوق‌های درآمد ثابت اتفاق افتاده است و احتمالاً به زودی تزریق بازار می‌شوند، روند حرکتی سهام‌های شاخص ساز بازار با قدرت بیشتری در حال محقق شدن است و نشان دهنده افزایش سطح انتظارات تورمی است.

دولت آقای رئیسی در پیش روی خودش ۳۵۰ هزار میلیارد توممان کسری بودجه دارد و باید دید که با این کسری چه خواهد کرد، در صورتی که روابط اقتصاد ایران با خارج از ایران بهبود نیابد و نتوانیم نفت خود را بفروشیم این کسری خود را به صورت تورم نمایان خواهد کرد و با سرعت بالایی شاخص بورس تهران نیز رشد خواهد کرد.

بدون در نظر گرفتن پارامترهای کلان اقتصادی بازار سرمایه ایران در حال حاضر گزینه‌های جذاب سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است و در این روزها نیز شاهد ورود نقدینگی به این بازار هستیم.

پیش‌بینی می‌شود نماگر بازار تهران روز شنبه بتواند از سطح قبلی خود بالاتر رود.

میزان تقریبی رشد برابر با ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد خواهد بود.

کد خبر 512728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.