اکران فیلم سینمایی «گورکن» به صورت آنلاین

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون از اکران آنلاین فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوهر خیراندیش در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

"با دیدن قانونی فیلم گورکن، از سینمای مستقل حمایت کنید

فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، از شب گذشته بصورت آنلاین اکران شده است.

متأسفانه بخاطر اکران آنلاین، فیلم بسیار سریع در بعضی از کانال‌های تلگرامی و بعضی از سایت‌های سودجو و شبکه‌های ماهواره‌ای و … در کمال بی‌انصافی و بی‌اخلاقی منتشر می‌شود. از شما تقاضا داریم که به دوستان خود توصیه کنید که گورکن را فقط بصورت قانونی در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو و تلویکا تماشا کنند تا “سینمای مستقل” همچنان بتواند به بقا و حیات خود ادامه بدهد.

«گورکن» داستان زنی به نام سوده شریف‌زادگان است که در آستانه ازدواج مجددش با یک چالشی اساسی روبرو می‌شود.

در این فیلم ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گورکن» در اولین حضور جهانی خود در «جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش استعدادهای جدید آسیا شد و در اولین نمایش آمریکای شمالی خود نیز توانست جایزه بهترین فیلم داستانی را از «جشنواره فیلم آستین آمریکا» (رویداد معتبر فیلمنامه‌نویسان) کسب کند.

این فیلم تاکنون در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمده و ۱۴ جایزه جهانی را به دست آورده است. "‌

کد خبر 512712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.