خداحافظی اسکندرپور با شهرداری شیراز

شهردار شیراز گفت: همکارانم هم‌قدم با من در این دوره، اهتمام داشتند «حضور» در شهر را کیفیت ببخشند و «دیدار» را آسان‌تر؛ شهرِ کهن را که شاه‌بیتِ غزل شیراز است را صیقل دادیم و روحِ زندگی به محلات تاریخی دمیده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"همراهانِ گرانقدرم؛ شیرازیانِ عزیز

سلام
این آخرین سلام در قامتِ مسئولیتِ سنگین شهردارِ شیراز است.

اعتبارِ سنگینیِ این ردا، بیش از هر چیز به بزرگی و نامداری این شهر است و به نیکو خصالی مردمانش. افتخار داشتم شهردارِ شهرِ دوستی‌ها و مروت و مدارا، این نگینِ فرهنگی ایرانِ بزرگ باشم؛ که ریشه نه در جغرافیا، که در دل‌ها دارد.
همکارانم هم‌قدم با من در این دوره، اهتمام داشتند «حضور» در شهر را کیفیت ببخشند و «دیدار» را آسان‌تر؛ شهرِ کهن را که شاه‌بیتِ غزل شیراز است را صیقل دادیم و روحِ زندگی به محلات تاریخی دمیده شد.

من و همکارانم تلاش کردیم آنچه در توان داریم در دایره بریزیم که سعی ما «آبادی این سامان» بود؛ باشد که «مقبول طبع مردم صاحب نظر شود» و کاستی‌ها را بر ما ببخشایند.

بگذارید در این واپسین سلام، در قامت شهردار دیروز، دعوت‌تان کنم که چشم‌ها را ببندیم، بار دیگر از زیر دروازه قرآن بگذریم، به دور شاهچراغ (ع) بگردیم، در کوچه باغ‌های قصردشت عطر و طعمِ شیراز را به یاد آوریم، فال نیکو در حافظیه بگیریم، از بام شیراز شهر را به تماشا بنشینیم و بعد سکه‌ای بیاندازیم در حوض سعدیه و آرزوی روزهای بهتر برای شیراز عزیزمان و بهروزی برای مردمان دیارمان داشته باشیم و از جوار شیخ اجل بخوانیم:

«تو نه مثل آفتابی که خزان و غیبت افتد
دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی».

دوستدارِ شما
حیدر اسکندرپور

خداحافظی اسکندرپور با شهرداری شیراز

کد خبر 512568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.