سقوط مرگبار ۲ مرد جوان از طبقه ۱۶ یک برج

ربوده شدن سه نوجوان، انهدام باند سارقان، دستگیری قاچاقچیان، سلاخی زن جوان، سقوط مرگبار دو مرد جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: سه نوجوان در یکی از روستاهای شهرستان داراب مفقود شدند که پیگیری موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی مراجعه سه خانواده اهل یکی از روستاهای شهرستان داراب به پاسگاه انتظامی مبنی بر اینکه فرزندان آنان پس از بازی کردن در بیرون از خانه دیگر به منزل مراجعه نکرده‌اند، پیگیری موضوع در خصوص پیدایش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مأموران از همان لحظه اول اقدامات خود را در خصوص پیدایش هر سه نوجوان پسر ۱۲ الی ۱۵ ساله انجام داده‌اند که به محض حصول نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و افراد نباید به شایعات فضای مجازی توجه و هرگونه اخبار را از سایت‌ها و منابع رسمی دنبال کنند.

انهدام باند سارقان سریالی منازل

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سه نفره سرقت در شهر کرمانشاه و اعتراف آنها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت منزل خبر داد.

پرویز نظری اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند سه نفره سرقت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه اعتراف کردند و تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد و آنها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم معرفی شدند.

کشف ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف دو محموله قاچاق شامل ۶۵ هزار عدد تخم مرغ و ۱۷ تن ذرت قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از یک کامیون ۳۶۰ کارتن تخم مرغ مجموعاً ۶۵ هزار عدد و در بازرسی از کامیون دیگر هم ۱۷ تن ذرت قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دو متهم این پرونده قاچاق به دستگاه قضائی معرفی شدند تا حکم لازم برای آنها صادر شود.

سلاخی زن جوان با چاقو

فردی که بعد از مجروح کردن یکی از بستگان خود با چاقو، متواری شده بود، در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد و فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در این زمینه، گفت: در حدود یک ماه قبل گزارشی از انتقال فردی مصدوم به یکی از مراکز درمانی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

علیرضا معیریان افزود: با توجه به وخامت حال مصدوم، تحقیقات اولیه از بستگان این فرد آغاز و مشخص شد که این خانم جوان به علت برخی اختلافات توسط یکی از بستگانش، با ضربه چاقو مصدوم و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات پلیس، فرد ضارب که در یکی از روستاهای شهرستان فراهان مخفی شده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه از سوی مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سقوط مرگبار ۲ مرد جوان از طبقه ۱۶ یک برج

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: حادثه سقوط از ارتفاع در یک برج در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان دریاچه، خیابان جوزانی اعزام کرد.

جلال ملکی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود چهار دقیقه بعد به محل رسیدند، اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان ۲۰ طبقه در حال ساخت بود که در جریان اقدامات مربوط به ساخت و ساز دو کارگر جوان سوار با کابین فلزی شده و این کابین به وسیله یک دستگاه تاورکرین مهار شده بود.

وی با بیان اینکه این کابین معلق در طبقه شانزدهم این ساختمان ناگهان رها شده و به پایین سقوط کرده است، افزود: شدت برخورد به حدی بود که این کابین پس از اصابت با کف تراس طبقه اول ساختمان، تراس تخریب کرده و به پایین رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کابین کاملاً ویران شده بود، اضافه کرد: یک کارگر ۳۰ ساله ایرانی و یک کارگر ۲۸ ساله افغانستانی در این کابین حضور داشتند که به تأیید عوامل اورژانس و در پی وارد شدن جراحات شدید جان خود را از دست دادند، پس از ایمن سازی محل به مأموریت خود خاتمه داده و محل را به عوامل ذی‌ربط تحویل دادند.

کد خبر 512532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.