آتش نشانی مال‌خلیفه نیازمند یک خودروی اطفای حریق سبک است

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مال خلیفه گفت: آتش نشانی این شهر نیازمند یک خودروی اطفای حریق سبک دیگر است.

هومان تیرگیر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص امکانات مورد نیاز این آتش نشانی، اظهار کرد: با توجه به وسیع بودن منطقه احتیاج به خودروی اطفای حریق دیگری داریم.

وی افزود: اکنون دو خودرو موجود است یکی از آن فرسوده شده و برای جایگزینی آن با توجه به بودجه اندک شهرداری، نیازمند تأمین اعتبار از سوی متولیان در سطح استان است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مال خلیفه تصریح کرد: ست آتش نشان، کپسول آتش نشانی، یک خودروی اطفای حریق سبک برای کمک در اطفای حریق در حوزه منابع طبیعی و بافت فرسوده شهر بسیار کمک کننده و از دیگر تجهیزات مورد نیاز است.

وی ادامه داد: قیمت خودرو با شرایط اقتصادی متغیر است و سایر تجهیزات حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

تیرگیر تاکید کرد: اکنون عملیات اطفا با یک خودرو صورت می‌گیرد و خودروی دیگر فرسوده است و چندان مورد استفاده نیست و بیشتر برای پوشش اندادی اتفاقات حریق زمین‌های کشاورزی مورد استفاده است.

وی آموزش نیروهای آتش نشانی را از دیگر موارد مهم دانست و اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا آموزش برگزار نمی‌شود که می‌تواند مربی در شهرهای مختلف برای آموزش فرستاده شود.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مال خلیفه با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف خاطرنشان کرد: این واحد آتش نشانی با همکاری پتروشیمی لردگان مانور برگزار کرده که از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و هم افزایی دو دستگاه هم محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: آتش نشانی مال خلیفه با چهار نیرو در حال فعالیت است و برای جذب نیرو باید مجوزهای لازم اخذ شده و اعتبار برای آن تأمین شود.

کد خبر 512422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.