تلویزیون OLED نسل دوم شیائومی چه زمانی عرضه می‌شود؟

شرکت شیائومی قصد دارد طی رویدادی در ۱۰ آگوست تلویزیون OLED نسل دوم خود را عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد محصولات جدید خود از جمله گوشی‌های هوشمند سری Mi Mix، بلندگو هوشمند و تلویزیون‌های OLED نسل دوم را طی رویدادی رونمایی کند؛ این رویداد ۱۰ آگوست در کشور چین برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد که کیفیت تصویر تلویزیون‌های OLED نسل دوم پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

هنوز جزئیاتی در مورد تلویزیون OLED نسل دوم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری تا پیش از زمان عرضه آن در هفته آینده در دسترس افراد قرار بگیرد. اولین تلویزیون هوشمند OLED شیائومی با نام Mi TV Master در ماه ژوئن سال گذشته با قیمت ۲.۰۱۱ دلار عرضه شد، البته هم اکنون با قیمت ۱.۵۴۶ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

تلویزیون Mi TV Master شیائومی دارای صفحه نمایش ۶۵ اینچی OLED 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، میزان روشنایی هزار نیت و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۸.۸ درصد است. این محصول به تراشه مدیاتک MTK9650 SoC مجهز شده است که با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است. تلویزیون ذکر شده دارای یک بلندگوی داخلی ۶۵ واتی است که شامل دو کانال ۱۲.۵ واتی در قسمت چپ و راست تلویزیون، دو کانال ۱۰ واتی در اطراف آن و یک ساب ووفر ۲۰ واتی با فرکانس پایین ۵۰ هرتزی می‌شود.

کد خبر 512411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.