۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
خداحافظی کلائی با شهرداری مشهد

شهردار مشهد گفت: قولی که روز اول دادم، این بود که همه تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم در سطح شهری و استانی با تکیه بر وفاق میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر باور «من مشهد را دوست دارم» همه در کنار هم پایِ کار شهرمان بایستیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مردم نازنین مشهد،
همشهریان خوب و عزیزم،
سلام

برای من که همیشه با گزارش‌های کاری با شما حرف زدم، نوشتن متن اونم متن خداحافظی خیلی سخته. اما ناسپاسی میدونم که این آخر کار از همراهی‌تون و پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که داشتین، تشکر نکنم.

در طول ۹۹۰ روزی که افتخار داشتم تا در کنار شما، برای ساختن مشهدی دوست‌داشتنی تر قدم بردارم در هر لحظه انگیزه و انرژی مثبت شما رو به عنوان پشتوانه حس می‌کردم و با تکیه بر این انگیزه و انرژی، تلاش کردم تا هر چه در توانم هست عرضه کنم.

عنایت و لطف خاص حضرت رضا (ع) سرمایه لحظه به لحظه کار در حریم حرم اون حضرت بود و خدا رو شکر می‌کنم که چنین فرصت ارزشمندی برای عرض ارادت و خدمت به زائران و مجاوران پیدا کردم. خدا کنه که از تلاش برای حال خوب مردم دریغ نکرده باشم.

البته اگر کاری هم شده ثمره تلاش همکاران خوب، مهربان و البته صبورم در شهرداری مشهد بوده که همه‌جوره به رغم مشکلاتی که وجود داشت پای کار موندند. اعتراف می‌کنم که کار کردن با من سخته و از همتون خیلی خیلی بابت صبر و تلاشتون ممنونم.

از حمایت‌های اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در این مسیر پر فراز و فرود تشکر می‌کنم. قولی که روز اول دادم، این بود که همه تلاش خودم رو خواهم کرد تا بتونم در سطح شهری و استانی با تکیه بر وفاق میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر باور «من مشهد را دوست دارم» همه در کنار هم پایِ کار شهرمون بایستیم و برای اعتلای اون تلاش کنیم که انصافاً در این مسیر همه شون کمک کردند و از این بابت خاضعانه و خالصانه ازشون ممنونم و خوشحالم که ارتباط نزدیک بین مسئولان ارشد شهری و استانی و ملی کمکم کرد. بی‌شک توسعه مشهد در ۳۰ ماه اخیر که بنده در خدمتتون بودم، مرهون همین همراهی و همکاری مسئولانه‌ست که تلفیقش با همدلی و همراهی مردم باعث شد گام‌های اساسی در مسیر شعار مشهد یک الگو برداشته بشه.

برای شهردار منتخب شورای ششم، آرزوی توفیق دارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای این عزیزان و شهر مشهد و همشهریان خوبم در ۴ سال آینده رخ بده.

کم و کاستی‌ها پرشمار بود، قطعاً مسؤولیت همه اونها بر عهده من هست و بابت تمام اونها ازتون عذر میخوام.

ارادتمند همیشگی شما و شهر مشهد"

خداحافظی کلائی با شهرداری مشهد

خداحافظی کلائی با شهرداری مشهد

خداحافظی کلائی با شهرداری مشهد

کد خبر 512408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    3 0
    راندمان و نتیجه حضور یک مسئول در مدت مسئولیتش نشانگر کیفیت مدیریتش هست و خدمات اقای کلائی برای ما مشهدیا بسیار محسوس بوده خدا کنه همه بجای وعده و شعار عمل کنند
  • ali IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    3 0
    خسته نباشی با عملکرد خود مردم رو قانع کردی لایق تشکر هستی. ممنون از زحمات