برای استقرار فرهنگ دینی در اصفهان تلاش می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان همواره شهر مؤمنی بوده است اما باید برای استقرار فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کرد و در این راستا هرچه ضرورت دارد را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توکل به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن منش اولیا و انبیا، بدون هیچ قصد و غرضی جز رضای خدا و مردم خدمت خود در شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: ما از امروز عضو شورای شهر اصفهان، شهر شهیدان، شهر شیخ بهایی و علامه مجلسی و دیگر عالمان و دانشمندان برجسته، شهر ارادتمندان به معصومین، شهر ایثارگران و شهر زندگی، زنده‌رود و بی زاینده‌رود هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اصفهان مرکز نورافشانی جهان اسلام بوده است و باید ادامه پیدا کند؛ باید بدانیم در چنین شهری خدمت خواهیم کرد و تلاش کنیم به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کردیم و در راستای جبران مواردی که اعتقاد داشتیم در شهر خالی است، عمل کنیم.

وی ادامه داد: اصفهان همواره شهر مؤمنی بوده است اما باید برای استقرار فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کرد و در این راستا هرچه ضرورت دارد را به منصه ظهور برسانیم.

نورصالحی اضافه کرد: از مردمی که امیدوارانه و مطالبه‌گرانه پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و از اعضای شورا که در انتخاب هیئت رئیسه نماد عالی وحدت، همدلی و همسویی شدند تشکر می‌کنم. تک تک اعضا را شایسته‌تر از خود برای منصب ریاست می‌دانم اما با توجه به نظری که بود پذیرفتم و امیدوارم در کنار دیگر اعضای هیئت رئیسه بتوانیم پاسخگوی اعتماد اعضای شورا باشیم و تا پایان دوره با این همدلی فعالیت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اعضای شورا بتوانند در انتخاب شهردار با وفاق و همدلی، فردی شایسته و منطبق با دیدگاه‌های شورای اسلامی شهر را انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: به عنوان یک شهروند از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر در مدیریت پنجم که دغدغه زیادی برای شهر داشتند و در راستای آن فعالیت بسیار کردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 512393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.