جشنواره «خاکریز دفاع مقدس» در استان فارس برگزار می‌شود

مسئول ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس از برگزاری جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی آل‌علی در آئین رونمایی از پوستر جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس که با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولین فرهنگی و هنری استان و شهر شیراز برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروزه بهترین ابزار در جذب و اثرگذاری بر مخاطب، ابزار هنر هست، گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری با محورهای سرودهای دفاع مقدس به صورت گروهی و انفرادی، تئاتر دفاع مقدس، پرده خوانی شهدا، بازخوانی مداحی عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس به زبان مداحان حاضر و تهیه مستند از پدر و مادر، همسر و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

مسئول ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس افزود: دفاع مقدس، مقاومت، مکتب حاج قاسم، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، شهدای شاخص شهرستان‌های استان فارس و فرهنگ عاشورایی از موضوعات فراخوان این جشنواره استانی است.

آل‌علی با بیان اینکه کمتر از ۵۰ روز مانده تا هفته دفاع مقدس گفت: جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده و مهلت ارسال آثار تا ٢٠ شهریورماه سال جاری است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار پاسداران، جنب باشگاه فجر، ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس با کد پستی ١۴۴-٧١٨۵۵ و شماره تماس ٠٧١٣٨٣٣٠٨۵٨ و یا از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتساپ به شماره ٠٩٣٠٧٨٨٠۶٨۵ ارسال کنند.

سید مرتضی آل‌علی در آخر تاکید کرد: مهلت ارسال آثار از ١٣ مردادماه آغاز و تا ٢٠ شهریورماه ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت و به ١۵ اثر منتخب هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 512336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.