دوست دارم به بازی در ایران ادامه دهم/ هیچ کسی برای تمدید قرارداد با من صحبت نکرده است

دارکو بییدوف با وجود آنکه از نگاه آمار، به طور مشترک گلزن ترین بازیکن گاندوهای اصفهانی به شمار می‌رود اما به نظر می‌رسد با پایان قراردادش، باشگاه ذوب‌آهن جهت حفظ این مهاجم صربستانی هیچ اقدام مثبتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درست بلافاصله بعد از پایان فصل ناکامی‌ها در اردوگاه سبزپوشان اصفهانی، شایعات زیادی در خصوص جدایی برخی نفرات از ذوب‌آهن در رسانه‌ها منتشر شد. دارکو بییدوف، مهاجم صربستانی هم یکی از این بازیکن‌ها بود که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و برخی شنیده‌ها حاکی است که مدیران ذوب‌آهن قصد تمدید با دارکو را ندارند. البته این احتمال هم وجود دار که ذوبی‌ها ورود به نقل و انتقالات را منوط به تفکرات سرمربی جدید پایه ریزی کنند.

این مهاجم صربستانی، زمستان فصل قبل برای کمک به خط آتش گاندوها به کمک رادولوویج آمد ولی برخلاف او یک سال دیگر هم ماندگار شد.

بییدوف فصل را استثنایی آغاز کرد و مقابل فولاد در همان دیدار ابتدایی لیگ بیستم، دبل کرد. با این وجود رفتن رحمان رضایی و آمدن حسینی، دارکو را نیمکت‌نشین کرد اما این مهاجم فرصت طلب با به ثمر رساندن پنج گل به همراه وحید محمدزاده، در صدر جدول گلزنان این فصل ذوبی‌ها قرار گرفت.

حالا در شرایطی که شاید نقطه پایان حضور دارکو بییدوف در فوتبال ایران فرا رسیده، او با خبرنگار ایمنا گفت و گویی انجام داده و در آن، از علاقه خود به ادامه فعالیت در فوتبال ایران تا آخرین وضعیتش با ذوب‌آهن سخن گفته که در ادامه می‌خوانیم:

همانطور که می‌دانی فصل خوبی برای ذوب‌آهن سپری نشد. علت آن را چه می‌دانی؟

اشتباهات داوری در طول فصل، نقش قابل توجهی در فصل بد ذوب آهن داشت. به علاوه برای نمونه در یک زمان پانزده بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند که یکی از دلایل نتایج ضعیف ذوب آهن بود.

شایعاتی درباره جدایی تو از ذوب‌آهن شنیده می‌شود، وضعیت همکاری‌ات با باشگاه چگونه است و آیا تمایل داری همچنان در لیگ ایران بمانی؟

رمان قرارداد من تمام شده است. فکر می‌کنم لیگ ایران در این بخش از آسیا بهترین باشد. فوتبال در لیگ ایران خیلی خوب، محکم و سرعتی بازی می‌شود و دوست دارم به بازی در ایران ادامه دهم.

دوست دارم به بازی در ایران ادامه دهم/ هیچ کسی برای تمدید با من صحبت نکرده است

آیا باشگاه برای تمدید قرارداد با تو صحبتی کرده؟

هیچ شخصی از باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد برای فصل آینده با من صحبت نکرده است.

در فصلی که گذشت کدام تیمی که مقابلش بازی کردی، کیفیت بالاتری داشت؟

به نظرم در این فصل سپاهان در میان تیم‌ها، بهترین فوتبال را ارائه می‌داد.

دوست دارم به بازی در ایران ادامه دهم/ هیچ کسی برای تمدید با من صحبت نکرده است

آینده را برای ذوب‌آهن چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

امیدوارم و آرزو می‌کنم ذوب آهن در آینده به جایگاهی که سزاوار آن است، برسد.

زندگی کردن در ایران و اصفهان در این دو سال برایت چگونه بوده؟

ایران کشوری با تاریخ و فرنگی غنی است و اصفهان جایی است که در آن احساس خوبی دارم؛ شهری زیبا با مردمی خوب و نجیب که از همان روز نخستی که به اصفهان رسیدم، خیلی خوب توسط تمامی مردم پذیرفته شدم.

دوست دارم به بازی در ایران ادامه دهم/ هیچ کسی برای تمدید با من صحبت نکرده است

و سئوال آخر، چه پیامی برای هوادران ذوب‌آهن داری؟

در ابتدا علاقه دارم از هواداران ذوب آهن به خاطر همه حمایت‌هایی که از لحظه‌ای که به ذوب آهن آمدم از من داشتم، تشکر کنم. چه در ذوب آهن بمانم و چه به باشگاه دیگری بروم، هواداران ذوب آهن همیشه در قلبم باقی خواهند ماند و خانواده سبز و سفید من هستند.

گفت و گو از: سروش فدایی _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 512322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.