پیش‌بینی افزایش ابر و بارش پراکنده تا ۲۴ ساعت آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وضعیت پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است و پدیده غالب تا ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر وضعیت پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید، بارش‌های پراکنده و رعد و برق به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی افزود: دمای هوا یک تا دو درجه در اکثر مناطق کاهش خواهد داشت، پیشینه هوای امروز کلانشهر اصفهان ۳۶ و کمینه فردا ۲۱ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، تصریح کرد: بوئین و میاندشت با ۱۰ درجه بالای صفر و کاشان با دمای ۴۰ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند، تاکید کرد: بارش‌هایی هم تا صبح امروز در تعدادی از مناطق داشتیم از جمله بوئین و میاندشت یک میلی متر، چادگان هشت دهم میلی‌متر و در فریدون‌شهر، فرودگاه و علویجه بارش‌های کمی گزارش شده است.

وی در مورد پدیده غالب هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده، گفت: پدیده غالب تا ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

کد خبر 512233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.