خداحافظی مجازی اعضای شوراهای شهر کشور

اعضای شوراهای شهر کشور در دوره پنجم با انتشار پیام در فضای مجازی از مردم خداحافظی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه شورای دوره پنجم به پایان رسید اعضای این دوره با انتشار پیام در فضای مجازی با شهروندان خداحافظی کردند.

فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شهروندان گرانقدر دیار نصف جهان

چهار سال پیش با رأی مردم بار سنگین مسئولیت بر دوشم نهاده شد و به عنوان نماینده شما شهروندان عزیز عضو شورای شهر اصفهان شدم. در این مدت تلاش کردم که پیگیر مطالبات شما عزیزان باشم و برای حل مشکلات افراد و مشکلات شهر همت کردم ولی از آنجا که برای خدمت به مردم حد یقفی وجود ندارد و با وجود تلاش مستمر حل بسیاری از مشکلات شهر از عهده و توان من و همکارانم خارج بود، از همه شما عزیزان حلالیت می‌طلبم. آرزومندم که شهروندان در صحت و سلامت در سال‌های آتی بتوانند از نتایج زحمات و تلاش‌های من و همکارانم بهرمند گردند و در آینده نیز به عنوان عضوی از مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای امیدوارم بتوانم گامی در جهت خدمت به شهروندان بردارم"

وی در پیام دیگری نوشت:

"مدیران و کارکنان خدوم مجموعه مدیریت شهری اصفهان با سلام و احترام

اکنون دوره پنجم شورای شهر به پایان رسیده است. در طول چهار سال گذشته به عنوان نماینده مردم اصفهان شاهد تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان در جهت خدمت به شهر و شهروندان گرانقدر اصفهان بودم. در این دوره اگر چه مدیریت شهری با بحران‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه شد ولی با تدبیر و تلاش مدیران و کارکنان توانست به خوبی چالش‌ها را مدیریت کند و کارنامه خوبی از خود به جا گذارد.

توفیقی بس عظیم است که انسان بتواند به همنوعان خود خدمت کند و کار کردن در این مجموعه فرصتی برای خدمت به شهروندان را فراهم نموده است. آرزومند سلامتی و توفیق روزافزون شما برای خدمت به مردم هستم و مراتب قدردانی خود را بابت همراهی و همکاری در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری که همانا خدمت به شهر و شهروندان است، اعلام می‌دارم و از محضر شما حلالیت می‌طلبم و امیدوارم تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری موجبات رضایت شهروندان را فراهم نموده باشد که همانا رضایت خدا را به همراه خواهد داشت. "

ناهید خدا کرمی عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آخرین روز کاری در شورای شهر و مراسم خداحافظی و قدردانی از زحمات مشاورین و کارشناسان کمیسیون سلامت. امیدوارم شایسته رأی میلیونی شهروندان شریف تهران بوده باشیم. شادمانم که برخی از اقدامات کمیسیون سلامت و محیط زیست نظیر لغو مصوبه برج باغ‌ها، تأمین آب اضطراری شهر تهران، تملک ٢٢ باغ با ارزش برای استفاده عموم شهروندان و بسیاری از کارهای زیر بنایی که به کمک مشاورین و کارشناسان فهیم و متخصص کمیسیون سلامت به ثمر رسید بتواند در بهبود کیفیت زندگی شهروندان تهرانی اثر گذار باشد. گزارشی از عملکرد ٥ ساله کمیته سلامت فردا منتشر خواهد شد.

احمد تنوری عضو شورای شهر شیراز با اشاره به پایان کار شورای پنجم، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"در این دوره علاوه از اعضای حاضر در این عکس، آقایان پاک فطرت و حاجتی هم مدتی تصدی سمت عضویت در شورای پنجم را داشتند. و در اوایل تصدی این شورا، آقای اسدی سرپرستی شهرداری را عهده دار بودند. "

حمیدرضا قومی رئیس شورای شهر یزد نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"من تأیید صلاحیتم را از مهربانی کسانی در شهرداری یزد گرفتم که چهار سال کنارشان کار کردم آموختم برای به ثمر نشاندن یک کار مجادله کردیم خندیدیم آشتی کردیم و آنها فروتنانه همه آن را به یاد داشتند و بی آنکه مجبور باشند در واپسین روزهای مأموریتم در شورای شهر یزد همه مهر خود را سخاوتمندانه نثارم کردند. در همه این جلسات خداحافظی، بغض گلویم را از این محبت خالصانه، فشرده بود. هنوز نیکی است هنوز مهربانی است. برای من همین پاداش بی ریا بس. پاینده باشید دوستان جدیدم در شهرداری یزد سازمان فاوا سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر مرکز خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین معاونت خدمات شهری و…"
مسعود ریاضی عضو شورای شهر مشهد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

خدا را شاکرم که سرانجام بار چهار ساله مسئولیت در شورای شهر از دوشم برداشته شد. به سهم خودم کارهایی که فکر می‌کردم برای حال همشهریانم خوب ست پیگیری کردم. بعضی شد و بسیاری نشد. اگر کسی فکر می‌کند کوتاهی کردم امیدوارم بر من ببخشد و اگر هستند کسانی که فکر می‌کنند این تلاش‌ها مفید بود آرزو دارم در حق فرزندانم دعای خیر کنند.

ز دست کوته خود زیر بارم
که از بالابلندان شرمسارم

با آرزوی روزهایی روشن برای مردم رنج کشیده وطنم"

شهناز رمارم رئیس شورای شهر مشهد نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

و اینک شورای پنجم به ایستگاه آخر رسید، ضمن عرض خداقوت به یکایک همکاران خوبم، از همه عزیزانی که در این مدت همراه و همگام با مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی شهر مشهد قدم برداشتند، سپاسگزارم.
خدمتگزار همیشگی شهر مشهد"

حمید بادامی نجات عضو شورای شهر همدان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پرونده شورای پنجم نیز بسته شد. در سال ۹۶ به عنوان جوان‌ترین عضو با بالاترین رأی وارد شورای پنجم شدم. تا آن روز هیچ تجربه فعالیت در مدیریت شهری را نداشتم و از بخش خصوصی دانش بنیان وارد نهاد عمومی بشدت سنتی شدم. تعارضات بسیاری در فضای قبلی و جدید من وجود داشت اما سعی کردم بسرعت این موضوع را حل کنم.

چهار سال در شورایی بشدت شکننده و سیاسی حضور داشتم و از تک تک همکارانم درس آموختم. از تعدادی از همکارانم درس‌هایی یاد گرفتم که تا آخر عمر همراه من خواهد ماند. خاطرات تلخ و شیرین زیادی در چهار سال گذشته داشتم که همه را بجز تعداد اندکی دوست دارم.

روزهای اول شورا برخی از افراد می‌گفتند که این شورا به شش ماه نرسیده منحل می‌شود اما ثابت کرد که تا ۱۲ مرداد چهار سال بعدش محکم سرپا ایستاده و کار می‌کند. پنج نفر از لیست امید و ۵ نفر از اصولگرایان و یک نفر مستقل ترکیب شورایی را تشکیل داده بود که باعث ایجاد نگرانی‌هایی در دلسوزان گردیده بود که عاقبت این شورا چه خواهد شد، دو سال و نیم اکثریت با امیدی‌ها و یک سال و نیم پایانی با اصولگراها شد و همگی قائل به دموکراسی و خرد جمعی و اکثریت و اقلیت در شورا شدیم و در معدود مواردی که اختلاف داشتیم بهم کمک کردیم.

دوره ششم با یک ترکیب تقریباً ۹۰ درصد اصولگرایی با حضور افراد باتجربه و کاردان و چهره‌های جوان و با انگیزه تشکیل گردیده است، طبیعی است که انتظار از شورای ششم با وعده‌هایی که داده شده است و امیدی که در مردم وجود دارد و یکدستی که ایجاد شده بسیار بالاتر رفته چون همدان را دوست دارم و خودم را فرزند همدان میدانم علیرغم برخی ناملایمت هایی که شما هم می‌دانید چه بوده است با تمام توان برای شهرم تلاش خواهم کرد تا همدانی آباد بسازیم و مهم نیست افتخار این موفقیت بنام چه کسانی نوشته می‌شود و آنچه مهم است خوشحالی و رضایتمندی مردم شهرم هست. "

طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز دوره چهار ساله خدمتم به وکالت و نمایندگی از شما شهروندان با اصالت و آگاه بوشهر به پایان رسید. ارائه آمارها و عملکرد مکتوب از فعالیت چهار ساله را صرفاً نوشته‌ای می‌دانم که توانایی اقناع افکار عمومی در این برهه را نخواهد داشت و همانگونه که نیک میدانید چالش‌ها و اتفاقات این دوره شورا به شکلی بود که می‌توان صدها سطر در حوزه‌های مختلف از آن را نوشت و بیان نمود که شاید در آینده نه چندان دور به صورت مکتوب و یا در فضای مجازی اقدام به انتشار و ارائه نمایم و بابت هر گونه قصور و کوتاهی در این سال‌ها به سهم خود نیز عذرخواهی می‌کنم. از اینکه در شهری که متولد و رشد یافته و تحصیل کرده آن هستم از جانب مردمش برای خدمت، هر چند کوچک، انتخاب شدم به اندازه تمام عمر اول شاکر خداوند و دوم قدردان انسان‌های خوب و دریا دلش هستم.

در این راه همراهانی داشتم که بر خلاف برخی در شهر که مسؤولیت قانونی در ایفای وظایفشان در قبال شورا و شهرداری داشتند اما هیچ حضوری در راه اعتلای شهر نداشتند، حضور و همکاری شأن را در هیچ لحظه‌ای نه از من و نه دیگر همکارانم دریغ ننموده و استوار بر عهدشان با مردم بودند همچون فرماندار محترم شهر بوشهر که سپاس ویژه بابت همه همکاری‌ها دارم و هم چنین از همکاران شریف و متعهد در شهرداری که با همه کمبودها و هجمه‌ها آنچه در توان داشتند را گذاشته و تلاش کردند سپاسگزارم. از تلاش‌های همکاران و اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر دوره پنجم، که افتخار همکاری با آنها را داشتم قدردانی و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

در آخر از همه کسانی که در این چهار سال از سه ماهه اول فعالیت شورای شهر تمام تلاششان را در قالب عناوین مختلف در فضاهای متفاوت برای ناامید کردن مردم از انتخابشان نمودند و بر طبل مخالفت‌ها با تمام قدرت کوبیدند هم سپاسگزارم. چرا که تا مخالفان نباشند هم ممکن است موافقان و دوستان واقعی را نبینی و قدردانشان نباشی و هم رشد و آگاهی پیدا نمی‌کردیم. "
کد خبر 512209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.