نیروهای عملیاتی شهرداری در برنامه واکسیناسیون هیچ وقت دیده نشدند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به شهر آمدند و تازه نفس‌ها یک بار دیگر در اصفهان به خط شدند. غایب بزرگ در این آغاز فعالیت، یکی از همکاران پرتلاش شهرداری اصفهان یعنی سید عباس روحانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به شهر آمدند و تازه نفس‌ها یک بار دیگر در اصفهان به خط شدند. غایب بزرگ در این آغاز فعالیت، یکی از همکاران پرتلاش شهرداری اصفهان یعنی سید عباس روحانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان بود. ایشان به دلیل ابتلاء به کرونا در روزهای گذشته در حال مداوا و درمان بودند که امیدواریم هر چه زودتر بهبود یافته و به جمع همکاران بازگردند.

اگر بازه‌های مختلف اوج گیری کرونا از زمان آغاز شیوع تاکنون را مرور کنیم، در همه زمان‌هایی که به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا سازمان‌ها و اداراتی تعطیل یا دورکار می‌شدند، همکاران در شهرداری فعال و همچنان در میدان بودند و همچنان در معرض خطر ابتلاء قرار داشتند. شهرداری دستگاه خدماتی و غیر قابل تعطیل شدن است و چه بسا میزان کارها و فعالیت‌های همکاران عملیاتی ما در خدمات شهری، واحدهای امور شهر، پاکبانان و باغبانان عزیز و شریف، همکاران در واحدهای کنترل و نظارت، حمل و نقل شهری شامل اتوبوسرانی، تاکسی رانی، مترو، همکاران عزیز آتش نشانی و غیره در این ایام بیشتر هم می‌شد. همکاران فرهنگی و ارتباطات شهرداری نیز در روزهای اوج کرونا همواره درگیر طراحی و برنامه ریزی برای آموزش‌های شهروندی و فرهنگ سازی برای اقدامات در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا و همچنین پاسخگویی و اطلاع رسانی به مردم از طریق ابزارهای مختلف مانند رسانه‌ها، سامانه ۱۳۷ و غیره بودند.

البته این نیروهای عملیاتی همیشه در میدان و همیشه آماده باش، متأسفانه در برنامه واکسیناسیون هیچ وقت دیده نشدند. نمی‌شود نام نیروهای دستگاهی را نیروی‌های خدمت رسان و "خدماتی" قرار داد و در نقطه دیگر، امکان لازم برای این خدمت رسانی در این روزها اوج گیری کرونا را ندید.

خوشبختانه پاکبانان، نیروهای پسماند و برخی رانندگان عزیز در ماه‌های گذشته واکسینه شده و از این بابت لازم است قدردان تلاش‌ها و نگاه حمایتی تصمیم گیران بود ولی در سایر سطوح سازمان نیز این درگیری در ارائه خدمت صحیح وجود دارد و ممکن است خدای نکرده جان همکارانمان را در معرض تهدید قرار دهد. ارائه و حفظ خدمت در شرایط دشوار بیماری دشوار است و ایجاد زمینه لازم و شرایط برای برقراری آن ضروری است.

خدا به همکار عزیز، خوش رفتار و با اخلاقمان جناب آقای روحانی سلامتی و بهبود از شرایط بیماری عطا نماید. "

نیروهای عملیاتی شهرداری در برنامه واکسیناسیون هیچ وقت دیده نشدند

نیروهای عملیاتی شهرداری در برنامه واکسیناسیون هیچ وقت دیده نشدند

کد خبر 512149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.