۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
آغاز عملیات روشنایی ورودی دهدشت

شهردار دهدشت از روشن شدن ورودی دهدشت از سمت سوق خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی جاده ورودی شهر با نصب پایه‌های روشنایی در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت و این اقدامات با هدف زیباسازی منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی جاده ورودی شهر در شب انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان تابش نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

«تحقق وعده‌ای دیگر از شهردار دهدشت / بلوار «حسین پناهی» روشن شد

به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی جاده ورودی شهر با نصب پایه‌های روشنایی در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت و این اقدامات با هدف زیباسازی منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی جاده ورودی شهر در شب انجام شده است.

شهرداری با هدف تأمین نور مناسب و نورپردازی شهری با همکاری اداره برق شهرستان به تهیه و نصب پایه چراغ‌های ورودی سوق و چرام اقدام کرده است که با افزودن و نصب چراغ‌ها بالاخره این ورودی‌ها روشن شدند

نصب چراغ‌های روشنایی در ورودی‌ها از مطالبات شهروندان بود. طبق وعده‌ای که داده شده بود و با توجه به مشکلاتی که وجود داشت ورودی دهدشت از سمت سوق روشن شد و ورودی از سمت چرام تا اول هفته آینده تکمیل و روشن می‌شود.

ضمن قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان کهگیلویه، طی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و برق استان و شهرستان اعتبار لازم برای خرید، نصب پایه‌ها و چراغ‌های روشنایی جذب شد که از همکاری صمیمانه مدیر عامل برق استان مهندس معتمدی زاده و مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه مهندس مهرداد تابش نژاد تقدیر و تشکر ویژه دارم.»

آغاز عملیات روشنایی ورودی دهدشت

کد خبر 512142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.