خیابان بی بی مریم؛ محرک توسعه منطقه ۱۴ است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: خیابان بی‌بی‌مریم محرک توسعه منطقه ۱۴ خواهد بود به طوری که دیگر شاهد ساخت و ساز خانه‌های ریزدانه ۴۰ متری و ۵۰ متری در منطقه به ویژه در محل‌های سودان و عمان سامانی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد حقانی امروز _چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ _ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به احداث خیابان بی بی مریم با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال اشاره و اظهار کرد: خیابان بی بی مریم به طول یک هزار و ۲۶۰ متر و عرض ۳۶ متر مربع در شرق منطقه ۱۴ اصفهان احداث شده است.

وی ادامه داد: خیابان بی بی مریم در واقع خیابان اردستانی را به میدان جوان متصل می‌کند که برای آزادسازی آن ۸۰ میلیارد تومان و برای اجرای این خیابان ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان بی بی مریم در روان‌سازی ترافیک شرق منطقه ۱۴ بسیار تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: وقتی از میدان لاله به سمت خیابان عاشق اصفهانی حرکت می‌کنیم خیابان‌های زیادی در قسمت راست از جمله خیابان‌های سودان، عمان سامانی، هشت متری لاله، ۱۶ متری طالقانی مشاهده می‌شود که همه آنها در انتها بن بست بوده و به صحرای سودان می‌رسیدند که بازگشایی این خیابان انتهای تمام خیابان‌ها را آزادسازی و ترافیک خیابان لاله را کاهش می‌دهد چرا که در موازات خیابان لاله احداث شده است.

وی تاکید کرد: با احداث خیابان بی بی مریم محله‌های قدیمی همچون عمان سامانی و سودان دیگر مشکلات ترافیکی نخواهند داشت و از بن‌بست خارج می‌شود.

حقانی با بیان اینکه با احداث خیابان بی بی مریم شاهد ساخت و ساز خانه‌های ریزدانه ۴۰ متری و ۵۰ متری در محله‌های سودان و عمان سامانی نخواهیم بود، گفت: خیابان بی‌بی‌مریم محرک توسعه منطقه ۱۴ خواهد بود، البته در آینده پارک شش هکتاری در صحرای سودان احداث خواهد شد که برای آزادسازی آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

کد خبر 512108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی فولادی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام، خدا قوت میگم به همه عزیزانمون تو شهرداری منطقه ۱۴ ، بخاطر اهمیت دادن به محله های زینبیه و راه اندازی خیابان بی بی مریم که خیلی به موقعیت محله ها و تردد مردم محله کمک کرده ، و اینکه در ادامه این همت قابل تقدیر شماعزیزان تا جایی که اطلاع دارم و مردم ساکن در انتهای عمان سامانی و کوچه لاله به علت نبود فضای مناسب برای بازی بچه ها و استفاده از فضای کم و نا مناسب کوچه ها ، تقاضا داریم محلی هم برای بازی بچه ها در نظر گرفته بشه همانطور که در بعضی از نقاط سطح شهر ایجاد شده ، بنده از طرف اهالی محله عمان سامانی ،چهارراه ولیعصر، کوچه سعدی تشکر فراوان محضر همه شما عزیزان مینمایم ، دعای امام زمان عج همواره بدرقه راهتان ، یاعلی مدد