آخرین وضعیت جسمی ارشا اقدسی در بیمارستان

آخرین وضعیت جسمی ارشا اقدسی که در بیمارستانی در بیروت بستری است، تشریح شد.

به گزارش ایمنا، شرایط سلامتی ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون مناسب نیست. پزشکان معالج ارشا اقدسی اعلام کردند با اینکه علائم حیاتی وی بسیار پایین است، اما این بدلکار زنده است. به دلیل آسیب شدید مغزی، ضربان قلب وی ناپایدار شده است.

دکتر گیو شریفی پزشک ایرانی نیز پس از مشاهده عکس‌های پزشکی ارشا اقدسی، در این باره اظهار کرد: ارشا اقدسی در صحنه تصادف دچار ایست تنفسی شده بود، احیا شده و بعد از مدتی همچنان خون‌رسانی به مغز مختل بوده است. شکستگی ۳۵-۳۶ هم همراه با این آسیب است که آسیب نخاعی هم ایجاد کرده است. شرایط بیمار بد است.

مادر ارشا اقدسی نیز که در بیمارستان محل بستری وی حاضر است، گفت: به من می‌گفت اگر برای من اتفاقی افتاد، دلم می‌خواهد که اعضای بدنم را اهدا کنید. البته من این حرف‌ها را همیشه به شوخی تلقی می‌کردم، اما الان فکر می‌کنم به تنها وصیت پسرم باید عمل کنم، بنابراین مُتَرصِّد هستم که در وقت معین این کار را انجام دهم. از سفارت محترم جمهوری اسلامی در لبنان تشکر می‌کنم که مرتباً به بیمار من سر می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در بیروت، خانواده ارشا اقدسی از مردم خواسته‌اند تا برای سلامتی وی دعا و اخبار سلامتی این بدلکار را از منابع موثق پیگیری و اعلام کنند.

کد خبر 512063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریحانه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    ان شاءالله خوب بشن. ما بـــــــــاید به معجزه اعتقاد داشته باشیم. هممون خیلی دل نگرانیم و خیلی برای ایشون دعا میکنیم من میدونم که ایشون خیلی قوی هستند ومطمعنم که خوب میشن
  • جوادی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ازخدا میخوام که بهش هرچه زودتر سلامتی بده
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    امشب برا ا رشا دعا کنید اون از دوستان منه ثروتی