احداث تقاطع غیر همسطح قهجاورستان با ۸۲ میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیر همسطح قهجاورستان با صرف اعتباری معادل ۸۲ میلیارد تومان احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پل قهجاورستان در کیلومتر چهار تا هفت مسیر رینگ چهارم (حدفاصل پل آفتاب تا میدان اندوان) به صورت زیرگذر از شرق به غرب واقع شده و احداث آن از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مساحت کل پروژه ۷۰ هزار مترمربع است که با هزینه‌ای بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان احداث شده و آماده بهره‌برداری است، افزود: تقاطع غیر همسطح قهجاورستان شامل سه رمپ و یک لوپ است که طول لوپ آن ۳۰۰ مترمربع و مجموعِ سه رمپ آن بالغ بر ۱۱۰۰ مترمربع است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: عرض پل قهجاورستان حدود ۲۷ متر، طول آن ۷۰۰ متر و ارتفاع آن پنج متر و ۲۰ سانتی‌متر است که در این پروژه سه هزار و ۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام شده و حدود ۴۵۰ تن میلگرد به‌کار رفته است.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح قهجاورستان در مرز مشترک مناطق ۱۰ و ۱۵ شهرداری اصفهان قرار دارد که شایسته است از همکاری‌های صمیمانه مدیر منطقه ۱۵ و دیگر همکارانشان به جهت همکاری در احداث این پروژه قدردانی کنم.

شهبازی با بیان اینکه زیرگذر قهجاورستان تا پل روی کانال آب شامل چهار باند مسیر، آماده آسفالت است، افزود: آزادسازی بخشی از حلقه حفاظتی شهر اصفهان در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری ۲۰۰ هزار متر است.

کد خبر 512016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.