تقریبا تمام هزینه پروژه همایش‌های بین‌المللی از جیب مردم اصفهان بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقریبا تمام هزینه پروژه همایش های بین المللی اصفهان از بودجه محلی تامین و پرداخت و به عنوان یک ظرفیت ملی در اختیار اصفهان و تمام ایران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی در صفحه توئیتر خود نوشت:

"تقریباً تمام هزینه پروژه همایش‌های بین المللی اصفهان-آزادسازی املاک، طراحی و ساخت-از بودجه محلی-بخوانید جیب مردم اصفهان-تأمین و پرداخت و به عنوان یک ظرفیت ملی در اختیار اصفهان و تمام ایران قرار گرفته است. حدود ۴۰ درصد هزینه‌ها در دوره سه و چهار و ۶۰ درصد در دوره پنجم شورا انجام شده است‏.

به‌واسطه صدور دستور افتتاح رسمی پروژه توسط رئیس جمهور و انعکاس آن در صفحه دکتر ظریف، شائبه ساخت پروژه از منابع ملی ایجاد شده است.

اصولاً به دلیل عوارض سندروم نصف جهان، هر چراغی که در شهر اصفهان روشن می‌شود، گمان می‌رود این بخشی از حق پایمال شده دیگران است که در اصفهان می‌درخشد.‏

سندروم نصف جهان تفکری است که می‌گوید اصفهان دلارهای نفتی را بلعیده و اصفهان که نیازی ندارد و … درحالیکه اصفهان نه “برخوردار” که “باربردار”است برای ایران.

نمونه دیگر عوارض این سندروم، رنج جانکاهی است که کشاورزان، زمین، محیط زیست و مردم اصفهان از خشکیدن زنده رود می کشند و بازتابی ندارد."

کد خبر 511997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.