آسیب‌های اجتماعی پایتخت فراموش نشود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است و از شورای ششم درخواست دارم از مسائل موجود در این زمینه غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه آخرین جلسه شورای شهر پنجم تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انسان بر اساس برنامه‌ها به بعضی از مسائل نمی‌پردازد و بعد زود دیر می‌شود و فرصت از دست می‌رود.

وی با بیان اینکه آنچه برای من مهم بود دو نکته آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی بود افزود: ما در بخشی از تجهیز سیستم حمل و نقل عمومی به سیستم‌های ضد آلودگی هوا موفق نبودیم و نتوانستیم تأمین واگن و اتوبوس برقی را اجرایی کنیم البته باید این موارد توسط دولت تأمین می‌شد که به دلیل تحریم اتفاق نیفتاد.

وی افزود: نکته دوم مسأله آسیب‌های اجتماعی بود که معیشت مردم دچار مشکل بود اما به دلیل مسائل اقتصادی و کرونا، آسیب اجتماعی در تهران نه تنها کاهش پیدا نکرد و بلکه افزایش نیز یافت و بعد از شورای شهر باید این دو موضوع به ویژه آسیب‌های اجتماعی پرداخته شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که توقع شما به عنوان یک شهروند از شورای ششمی‌ها چیست گفت: سعی کردیم تحول و آرامش جدیدی به شهر بدهیم در زمینه‌های مختلف از جمله صیانت از باغات، شهر نفروشی، تکثر فرهنگی و همچنین سعی کردیم پروژه‌های عمرانی را بدون مطالعه شروع نکنیم و خواهشم این است که به این موضوعات نگاه کنند، حرف‌هایی که می گویم واقعیت دارد و سعی کنند این سرمایه را حفظ کنند.

هاشمی تاکید کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است و از شورای ششم درخواست دارم از مسائل موجود در این زمینه غفلت نکنند.

کد خبر 511991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.