زمینه کشف خلاقیت در شهر اصفهان ایجاد شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اکنون در شهر اصفهان زمینه‌های کشف خلاقیت ایجاد شده و ایده کاپ یکی از این اقدامات بود که ما شاهد فعالیت و مشارکت کودکان، نوجوانان و جوانان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در آئین افتتاح گذر نوآوری و فناوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: خرسندیم که در روزهای پایانی این دوره شاهد اقدام، تلاش و تکاپوی شهرداری اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این دوره مدیریت شهری هرچه به پایان نزدیک‌تر می‌شود طلوع بیشتر پروژه‌ها را شاهد هستیم و هیچگاه عقب نشینی نکردیم، تصریح کرد: فناوری، نوآوری، خلاقیت و جشنواره ایده کاپ اتفاقاتی بود که در دوره پنجم مدیریت شهری به وقوع پیوست و با استقبال شهروندان و جوانان روبرو شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: خداوند به ویژگی خلاقیت مزین و مرتب در حال خلق اتفاقات جدید است و زمانی از اقدامات مسئولان راضی است که ما نیز در راستای خلاقیت گام‌های مفیدی برداریم، خداوند جهان هستی را خلق کرد و انسان که اشرف مخلوقات است باید زمان بیشتری را برای کشف خلاقیت‌های جدید بگذارد.

وی با بیان اینکه ما باید زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنیم، افزود: مدیریت شهری در این جهت باید برنامه‌های متعدد برگزار کند تا رویکرد متفاوتی از خود به نمایش بگذارد و اجازه دهد تا استعدادهای مردم کشف شود، زیرا اگر انسان خود را بشناسد به معرفتی بزرگ خواهد رسید. اگر افراد در هر دوره مدیریت اجازه شکوفایی این استعدادها را ندهند باید پاسخگو آن نیز باشند.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: اکنون در شهر اصفهان زمینه‌های کشف خلاقیت ایجاد شده و ایده کاپ یکی از این اقدامات بود که ما شاهد فعالیت و مشارکت کودکان، نوجوانان و جوانان بودیم. افراد در هر دوره مدیریت و با هر سلیقه سیاسی مسئول هستند تا این کارها را ادامه دهند و امیدوارم این جریان در دوره آینده استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه این محور ۲۸ کیلومتری به عنوان مسیر نوآوری شناخته می‌شود، گفت: به سبب برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای دستی قرار است نام صنایع دستی بر روی گذرهای شهر قرار گیرد؛ این نامگذاری به معنای احیا ارزش‌های موجود در شهر است که ما به عنوان مدیران شهر باید به آن توجه کنیم. امیدوارم در کنار اقدامات عمرانی ذهن ما به سمت اقدامات نرم نیز برود تا نتیجه پرباری از آن داشته باشیم.

کد خبر 511987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.