مدیریت شهری پنجم در راستای رفع نیازهای شهروندان گام برداشته است

رییس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقداماتی که در این دوره مدیریت شهری انجام شده و به ثمر نشسته است در راستای رفع نیازها و گرفتاری‌های مردم بوده تا آن‌ها از این که شهروند اصفهان هستند، احساس رضایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین امروز _سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین ورود ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به ارزش دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز در شهری زندگی می‌کنیم که تاریخ آن مملو از آثار برنامه‌ها و حرکت‌های فرهنگی و سازنده است و در هر زمینه‌ای که به تاریخ علم و دانش و هنر ایران مراجعه کنید، نام اصفهان می‌درخشد بنابراین اگر می‌خواهیم نگه دار میراث گذشتگان باشیم و مردم زندگی عزت‌مندانه داشته باشند باید برای رفع نیازهای آنها تلاش کرد.

وی تأکید کرد: اگر معتقدیم اصفهان می‌خواهد سمبل یک شهر شیعی باشد باید شهروندان آن در همه ابعاد از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند بدان معنا که در هوای سالم تنفس کرده و از حمل و نقل خوب استفاده کنند.

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مردم باید احساس کنند اصفهان شهری است که انسان‌ها در آن عزتمند بوده و برای رفع احتیاجات روزمره پزشکی، حمل و نقلی و ارتباطات امکانات کافی و بدون منت در اختیار دارند.

معین گفت: اقداماتی که در این دوره مدیریت شهری انجام شده و به ثمر نشسته در راستای رفع نیازها و گرفتاری‌های مردم بوده تا آنها از این که شهروند اصفهان هستند احساس رضایت کنند.

وی با اشاره به کاندیدا نشدن خود در این دوره شورای اسلامی شهر گفت: ۱۴ سال عضو شورای شهر بودم. بازنشسته وزارت کشور هستم و همه عمر خدمتی خود را پس از انقلاب در ارتباط با وزارت کشور و شهرداری‌ها طی کردم و امروز با جرأت می‌گویم در این دوره مدیریت شهری به لحاظ خدمات ارائه شده، خدماتی کم نظیر و در راستای خدمت به مردم و اعتلای نام اسلام و یک شهر شیعی است و اگر آیندگان می‌خواهند این مسیر را ادامه دهند بدانند که ملاک، ارزیابی رفاه مردم و رفع نیازهای آن‌ها است.

کد خبر 511929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.