شهرداری انتخاب کنید که اقتضائات سیاسی را درک کند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر ششم می‌خواهم که ضمن توجه به تخصص و تعهد و سابقه کاری در انتخاب شهردار تهران، این موضوع مهم را نیز لحاظ کنند که شهردار تهران نیاز دارد اقتضائات سیاسی را درک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (سه شنبه) شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت سالروز صدور فرمان مشروطه اظهار کرد: از تمام کسانی که در این چهار سال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. قدردان زحمات تمام کارکنان و مدیران شهرداری تهران و به خصوص کارکنان و کارشناسان شورای اسلامی شهر تهران که انصافاً بار زیادی را بر دوش کشیدند، اما کمتر کسی سخنی از آن‌ها می‌گوید، هستم.

وی ادامه داد: متأسفانه در این میان مدیران شهری هم بودند که همگام و همسو با سیاستگذاری و سیاست‌های شورا حرکت نکردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اعضای شورای شهر ششم گفت: از اعضای شورای شهر ششم می‌خواهم که ضمن توجه به تخصص، تعهد و سابقه کاری در انتخاب شهردار تهران، حتماً این موضوع مهم را که شهردار تهران نیاز دارد اقتضائات سیاسی را درک کند، لحاظ کنند.

نظری افزود: اگر شهردار تهران فاقد توان درک اقتضائات سیاسی باشد، حتماً مشکلاتی ایجاد خواهد شد و همینطور در تعامل با شورا و دیگر نهادها چالش‌های زیادی پیش خواهد آمد. این مسائل به ضرر شهر و شهروندان تمام می‌شود.

کد خبر 511904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.