مک بوک جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مک بوک جدید اپل به تراشه M1X مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل سال گذشته تراشه M1 را به عنوان بخشی از تراشه‌های معروف به Apple Silicon معرفی کرد، اپل سیلیکون مجموعه پردازنده‌های اختصاصی اپل بر اساس معماری ARM است. این شرکت چند محصول Mac مجهز به تراشه M1 را عرضه کرده است پس از آن نیز شایعاتی در مورد عرضه مک بوک‌های جدید مجهز به تراشه جدید اپل M1X منتشر شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مدل‌های جدید مک بوک با تراشه M1X جدید در پرونده‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EAEC) ظاهر شده است. به نظر می‌رسد که چندین مدل در لیست EEC وجود دارد که اکثر آن‌ها به به‌روزرسانی macOS مربوط است فقط دو محصول با شماره مدل A2442 و A2485 جدید هستند و با محصولات جدید اپل مطابقت ندارد.

اپل قصد دارد در ماه‌های آینده دستگاه‌های جدید مک خود که به تراشه M1X مجهز است را روانه بازار کند. گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود نشان می‌دهد که مدل‌های مک بوک پرو اپل با طراحی کاملاً جدید و در دو مدل با صفحه نمایش ۱۴ و ۱۶ اینچی با صفحه نمایش مینی LED عرضه می‌شوند. این محصول از پورت شارژ MagSafe و چند پورت دیگر مانند HDMI و اسلات کارت SD پشتیبانی می‌کند. اخیراً گزارش شده است که محصولات جدید سری مک بوک به صورت رسمی پاییز سال جاری معرفی می‌شوند و اواسط آن فصل نیز به فروش می‌رسند.

کد خبر 511892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.