ساعت هوشمند دیزو چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند DIZO با قیمت ۴۷ دلار از ۶ آگوست در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دیزو (DIZO) که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت ریلمی است اخیراً محصولاتی از جمله گوشی هوشمند، هدست بی‌سیم و ساعت هوشمند را وارد بازار کرده است. یکی از این محصولات ساعت هوشمند DIZO نام دارد که بسیار شبیه ساعت هوشمند Realme Watch 2 است و دارای صفحه نمایش ۱.۴ اینچی LCD، با رزولوشن ۳۲۰* ۳۲۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است. بند ساعت نیز همرنگ قاب به کار رفته در آن است.

ساعت هوشمند DIZO دارای حسگرهای سنجش ضربان قلب، کنترل اکسیژن خون و ردیاب خواب است و از ۹۰ حالت ورزشی از جمله پیاده‌روی در محیط بسته، پیاده‌روی در محیط باز، دویدن در محیط بسته، دویدن در محیط باز، دوچرخه سواری، یوگا، بسکتبال، قایقرانی و تمرینات قدرتی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند ذکر شده گواهینامه IP68 را دریافت کرده است؛ بنابراین در برابر آب مقاوم است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این باتری تا ۱۲ روز شارژدهی خواهد داشت. ساعت هوشمند DIZO را می‌توان از طریق برنامه Realme Link به گوشی هوشمند متصل کرد و به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی پاسخ داد. محصول ذکر شده در رنگ خاکستری و با قیمت ۴۷ دلار از تاریخ ۶ آگوست در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 511883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.