طغیانی: سالن همایش‌ها، زیرساخت بین‌المللی شرق اصفهان را تکمیل می‌کند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان دقیقاً بر مدار شرقی شهر اصفهان قرار گرفته و در نزدیکی فرودگاه و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع است. قرار گرفتن این ظرفیت‌ها، در کنار یکدیگر تکمیل کننده است.

شیرین طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص افتتاح پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهری با ظرفیت‌های گردشگری است که به نظر می‌رسد این ظرفیت‌ها طی سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: البته در یکی دو سال اخیر به وجود آمدن شرایط خاص شیوع کرونا مزید بر علت شده و بر گردشگری اثر منفی داشته است. این شرایط گذرا خواهد بود و اصفهان به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت. اگر اصفهان ادعایی در زمینه فرهنگ گردشگری دارد باید زیرساخت‌های آن را نیز داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گردشگری در مواضع مختلف مطرح می‌شود و گاهی می‌تواند در ابعاد سیاسی با برگزاری جریان‌های بین‌المللی دنبال شود. مجموعه اجلاس در راستای شکل‌گیری همین ظرفیت‌ها دنبال شده است.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم در فرآیند بهره برداری نیز همچون اجرا مسیر درستی را طی کنیم شهر اصفهان می‌تواند مرکز برگزاری همایش‌های بین‌المللی در سطوح مختلف و در رویکردهای متفاوت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد و این موضوع قاعدتاً به شدت در فضای اقتصادی اصفهان تأثیرگذار خواهد بود.

طغیانی تصریح کرد: اینکه این مجموعه قرار است با ساختمانی که مربوط به اتاق بازرگانی است و همچنین یک هتل بین‌المللی و مجموعه تجاری کامل شود اتفاقی ویژه است و اگر این مجموعه که به درستی کنار یکدیگر قرار گرفته است به بهره برداری برسد اصفهان در سال‌های آینده یکی از مراکز مهم بین‌المللی در دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه دقیقاً بر مدار شرقی شهر اصفهان قرار گرفته و در نزدیکی فرودگاه و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع است. قرار گرفتن این ظرفیت‌ها، در کنار یکدیگر تکمیل کننده است. ان‌شاالله مردم اصفهان و ایران در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشند.

کد خبر 511740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.