بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته بیان شد که در حال حاضر بیت کوین درگیر مقاومت فیبوی ۵۰ درصد بازگشتی است، دو روز گذشته بیان شد که احتمال منفی شدن یک الی دو روزه وجود دارد و خرید در این نقاط بسیار پر ریسک است، واکنش شدید به این سطح و بازگشت از این سطح فیبوی می‌تواند قیمت را تا محدوده ۳۶ الی ۳۷ هزار دلار کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۹ هزار و ۶۹۷ دلار، کاهش ۵.۳ درصدی
  • اتریوم دو هزار و ۵۸۶ دلار
  • بایننس کوین ۳۳۰ دلار و ۵۳ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۳۲ سنت
  • دوج کوین ۲۰ سنت
  • ریپل ۷۶ سنت
  • پولکادات ۱۷ دلار و ۷۱ سنت
  • یونی سواپ ۲۱ دلار و ۶۱ سنت
  • بیت کوین کش ۵۳۵ دلار و ۶۵ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین توانست از مقاومت خط روند میانی خود عبور کند، مقاومت بعدی پیش روی این رمز ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

بیت کوین ۴ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

به نظر می‌رسد در حال تکمیل موج b اصلاحی باشد و پتانسیل دستیابی به قیمت ۴۵ هزار دلار را داشته باشد، عموماً موج B را دامی برای معامله گران می‌نامند، در این ساختار و این الگو به شدت باید محافظه کار بود و به معنای شروع یک روند جدید نیست.

بیت کوین ۵ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در سطح ۳۷ هزار دلار متوقف شد و یکی از دلایل این توقف مقاومت کانال نزولی خود می‌باشد که احتمال ریزش را افزایش می‌دهد، در صورت تأیید شدن این مقاومت داینامیک احتمال ریزش مجدد تا سطح ۲۷ هزار دلار وجود دارد اما اگر بخواهد موج B خود را تکمیل کند باید تا محدوده ۴۷ هزار دلار رشد کند، به هر حال در این بازه قیمتی نقطه ورود امنی وجود ندارد.

بیت کوین ۶ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از شکست کانال خود بیت کوین مجدد روند صعودی را آغاز کرده است، در این حالت تارگت قیمتی ۴۷ هزار دلار را مانند گذشته متصوریم.

همچنان تاکید می‌شود که به نظر این موج صعودی موج b باشد لذا باید در ورود به معامله به شدن محتاط بود.

بیت کوین ۹ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در سطح ۴۱ هزار واحد توانسته از مقاومت خود عبور کند و احتمال یک الی دو روز منفی شدن است که اگر بتواند بالای این سطح دوام بیاورد می‌تواند تا ۴۸ هزار دلار حرکت کند.

بیت کوین ۱۰ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل همچنان پا برجاست و بیت کوین پتانسیل دستیابی به سطح ۴۸ هزار دلار را خواهد داشت اما باید توجه کرد که این موج می‌تواند موج اصلاحی باشد و اکنون درگیر سطح فیبوی بازگشتی ۵۰ درصد شده است.

بیت کوین ۱۱ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته بیان شد که در حال حاضر بیت کوین درگیر مقاومت فیبوی ۵۰ درصد بازگشتی است، دو روز گذشته بیان شد که احتمال منفی شدن یک الی دو روزه وجود دارد و خرید در این نقاط بسیار پر ریسک است، واکنش شدید به این سطح و بازگشت از این سطح فیبوی می‌تواند قیمت را تا محدوده ۳۶ الی ۳۷ هزار دلار کاهش دهد.

اخبار مهم

پی پل در بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی مرتبط با ارز دیجیتال استخدام می‌کند

شرکت پی پل، غول ارائه دهنده خدمات پرداختی جهان، هم‌زمان با رشد صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال در بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی مرتبط با این حوزه استخدام می‌کند. دن شولمن، مدیرعامل پی پل، گفته است که از روند رو به رشد صنعت ارزهای دیجیتال راضی است و این شرکت می‌خواهد قابلیت‌های توسعه‌محور جدیدی را به این حوزه وارد کند.

رئیس دانشگاه کمبریج: دولت‌ها به ارزهای دیجیتال توجه کنند

محمد العریان، رئیس دانشگاه کمبریج، در مقاله‌ای برای فایننشال تایمز عنوان کرد زمان آن رسیده که دولت‌های غربی از بی‌توجهی به انقلاب ارزهای دیجیتال دست بکشند و این حوزه تحول‌آفرین را غیرقانونی و سوداگرانه قلمداد نکنند. العریان ادامه داد دولت‌ها باید از نوآوری‌های ارزهای دیجیتال استقبال و شرایط را برای استفاده بهینه از آنها در امور مالی و اقتصادی و در سطح جامعه فراهم کنند. وی تأکید کرد: «در انقلاب ارزهای دیجیتال نوآوری‌های مهمی در ارتباط با سامانه‌های پرداخت وجود دارد که باید آنها را جدی گرفت.»

بنک آو آمریکا از مزایای پذیرش بیت کوین برای کشور السالوادور می‌گوید

بنک آو آمریکا (Bank of America)، یکی از بزرگ‌ترین نهادهای بانکی در آمریکا، در یک اقدام غیرمنتظره از فرصت‌های مهمی که بیت کوین می‌تواند برای کشور السالوادور مهیا کند، سخن گفت. طبق ادعای این بانک، استفاده از بیت کوین، به‌عنوان بزرگترین ارز دیجیتال جهان ازنظر ارزش بازار، می‌تواند موجب کاهش هزینه حواله‌ها و نقل و انتقالات پول شود که حدوداً یک چهارم از تولید ناخالص داخلی این کشور گرمسیری را تشکیل می‌دهد. در نتیجه این موضوع می‌تواند درآمد قابل‌تصرف کشور السالوادور را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. این بانک همچنین اشاره کرد که کشور السالوادور می‌تواند با تبدیل‌شدن به یکی از مراکز بزرگ استخراج بیت کوین، سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی را به سمت خود جذب کند.

سرقت میلیون دلاری از بنیان‌گذار یک بازی توکن‌های غیر مثلی

توسعه دهنده یک بازی توکن‌های غیر مثلی که با نام مستعار استازی شناخته می‌شود، در توئیتر خود نوشته که روز گذشته طعمه یک کلاهبردار شده و ۱۶ توکن کرپیتو پانکس به همراه مقداری اتریوم را از دست داده است. او که بنیان‌گذار بازی مبتنی بر توکن‌های غیر مثلی Hedgie است، می‌گوید یک کلاهبردار اینترنتی پستی ارسال کرده که حاوی پیشنهاد برای عرضه ۱۰ NFT کمیاب بوده و استازی با باز کردن لینک آن، ۱۶ توکن کریپتو پانکس به ارزشی در حدود یک میلیون دلار را از دست داده است. این سارق اینترنتی، امروز پنج توکن غیرمثلی کریپتو پانکس استازی را به قیمت ۱۴۹ اتریوم (۳۸۵ هزار دلار) به فروش رسانده است.

بازگشت قیمت اتریوم به دو هزار و ۶۰۰ دلار هم‌زمان با رسیدن شاخص به محدوده طمع

قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر جهان، به بالاترین قیمت خود از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، یعنی محدوده دو هزار و ۶۰۰ دلار رسید. شاخص ترس و طمع اتریوم نیز پس از هفته‌ها نوسان در محدوده «ترس» و «خنثی»، اکنون به محدوده «طمع» رسیده است. با این حال اتریوم هنوز بیش از ۴۰ درصد پایین‌تر از اوج قیمتی خود در روز ۲۱ ماه مه (۲۲ اردیبهشت) قرار دارد.

رئیس انجمن بلاک‌چین نیجریه: ارز دیجیتال بانک مرکزی معجزه نخواهد کرد

سناتور ایهینین، رئیس انجمن بلاک‌چین کشور نیجریه درباره انتشار نایرا دیجیتال (e-Naira) گفت که عرضه این ارز دیجیتال بانک مرکزی، باعث می‌شود تعداد افرادی که از خدمات مالی محرومند، کاهش پیدا کند. اینهینین معتقد است موفقیت چنین ارز دیجیتالی به طراحی آن بستگی دارد، اما فکر نمی‌کند که نایرا دیجیتال قرار است در نیجریه معجزه و جادو کند. او می‌گوید که راه حل نیجریه برای مشکلاتش، باید انجام اصلاح اقتصادی باشد.

رئیس انجمن بلاک‌چین نیجریه همچنین درباره رقابت بیت کوین و ارز دیجیتال بانک مرکزی گفت که این دو با هم تفاوت‌های اساسی دارند و قرار نیست یکی از آن‌ها جایگزین دیگری شود.

شرکت پی‌پل افرادی را برای بخش ارزهای دیجیتال خود در کشور ایرلند استخدام می‌کند

بر اساس گزارش روزنامه آیریش ایندیپندنت (Irish Independent)، شرکت بزرگ پی‌پل در کشور ایرلند به دنبال استخدام افرادی در حوزه ارزهای دیجیتال است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر سن خوزه مستقر است، چندین فرصت شغلی مرتبط با ارز دیجیتال را برای واحد تجاری متمرکز بر دارایی‌های دیجیتال خود ایجاد کرده است. افرادی جدیدی که در بخش ارزهای دیجیتال پی‌پل استخدام می‌شوند، در دفاتر این شرکت در شهرهای دانداک و دوبلین مشغول به کار خواهند شد.

کره جنوبی ۱۱ صرافی ارز دیجیتال را تعطیل کرد

کمیسیون خدمات مالی (FSC) کره جنوبی، ۱۱ صرافی ارز دیجیتال محلی را به دلیل مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی تعطیل کرده است. صرافی‌های بیت‌سونیک و درالبیت از جمله صرافی‌های کره‌ای هستند که اخیراً خبر از توقف فعالیت تجاری خود داده‌اند، اما لیست کامل صرافی‌هایی که قرار است فعالیت آن‌ها متوقف شود، کماکان منتشر نشده است. گفتنی است دو صرافی آپ‌بیت و بیت‌هامب به عنوان بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال کره جنوبی به دلیل رعایت قوانین و تأیید هویت مشتریان، از این سرکوب در امان مانده‌اند.

لازم به ذکر است که ثبت اطلاعات واقعی افراد از سال ۲۰۱۸ در کره جنوبی اجباری شده تا بتوان از پول‌شویی و سایر اقدامات کلاهبردارانه جلوگیری کرد.

کوین اولیری: در دوج کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کنم

کوین اولیری، سرمایه‌گذار معروف کانادایی، می‌گوید خرید دوج کوین را یک نوع سرمایه‌گذاری نمی‌داند و با دیگران در این راه همراه نمی‌شود. اولیری ادامه داد شاید بتوان دوج کوین را یک تفریح در نظر گرفت زیرا هیچ ارزش ذاتی ندارد. وی خاطر نشان کرد: «هنگامی که روی چیزی مانند دوج کوین ریسک می‌کنید هیچ فرقی با رفتن به لاس‌وگاس و شرط بندی ندارد. خرید دوج یک ریسک تمام‌عیار است.» او همچنین عرضه نامحدود دوج کوین را یک نکته منفی برشمرد.

بانک مرکزی آفریقای جنوبی مشغول انجام مطالعه بر روی ارز دیجیتال بانک مرکزی است

لستیا کانیاگو، رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) بار دیگر تأیید کرد که این نهاد در حال امکان سنجی و انجام مطالعات برای صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور است. کانیاگو در مجمع عمومی سالیانه بانک مرکزی آفریقای جنوبی عنوان کرد که نهاد تحت هدایت وی، مشغول انجام مطالعاتی در زمینه پیشرفت‌های بانک مرکزی سایر کشورها در حوزه ارز دیجیتال بانک مرکزی است.

گفتنی است که این نهاد تاکنون هیچ زمانی برای پایان و تکمیل مطالعات در رابطه با ارز دیجیتال بانک مرکزی اعلام نکرده و به همین ترتیب زمان انتشار ارز دیجیتال آفریقای جنوبی نیز تاکنون نامعلوم مانده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 511662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.