امام جمعه اصفهان: مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در دنیا کم نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر پیشرفت‌های قابل توجه در اجرای پروژه سالن اجلاس، گفت: بی‌شک این پروژه حتی قابل قیاس با سالن اجلاس تهران نبوده و نظیر آن در ایران وجود ندارد و حتی شاید بتوان گفت که در دنیا هم کم نظیر است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان که بخشی از آن در سال‌های گذشته احداث شده بود، در این دوره مدیریت شهری به خوبی ادامه پیدا کرد تا به سرانجام رسید؛ از این رو باید از تلاش‌های شهردار اصفهان و مدیریت منطقه شش شهرداری برای اجرای این پروژه عظیم قدردانی کرد.

وی افزود: فضای سبز پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در مدت زمانی کوتاه و به زیبایی اجرا شد و به زیبایی‌های این پروژه افزوده است.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر پیشرفت‌های قابل توجه در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: بی‌شک این پروژه حتی قابل قیاس با سالن اجلاس تهران نبوده و نظیر آن در ایران وجود ندارد و حتی شاید بتوان گفت که در دنیا هم کم نظیر است.

طباطبایی نژاد ادامه داد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان هنوز نیاز به انجام کارهای فنی و هنری دارد و قطعاً انجام خواهد شد تا نشان دهد سالن اجلاس در استان هنر، علم و تدبیر احداث شده است.

وی تاکید کرد: سالن اصلی و ساختمان‌های اطراف بسیار هنرمندانه احداث شده که باید از همه دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد. امیدوارم این پروژه مرکز خوبی برای تبادل مباحث ارزشمند داخلی و خارجی باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به معماری پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: در این پروژه شاهد معماری بسیار زیبا هستیم که به صورت ویژه و خاص اجرا شده و نماد نصف جهان در آن مشهود است.

کد خبر 511616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.