مقتدایی: مرکز همایش‌ها جایگاه بین‌المللی اصفهان را ارتقا خواهد داد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سالن اجلاس و همایش‌های بین‌المللی که فاز اول و دوم آن افتتاح شده و سایر بخش‌ها نیز به سرعت در حال آماده شدن است جایگاه بین‌المللی اصفهان را ارتقا خواهد داد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان از دیرباز به عنوان شهری که در آن مراودات بین‌المللی وجود داشته، شناخته شده است.

وی افزود: در ادوار گذشته اصفهان شاهراه همکاری‌های بین‌المللی بین ادیان، اندیشه‌ها و مذاهب بوده و در حال حاضر نیز در این کلانشهر صلح و زندگی مسالمت‌آمیز به عنوان شاخصه‌ای برجسته قابل مشاهده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر مراکز مذهبی متعددی که در اصفهان وجود دارد تمام کسانی که از ایران بازدید کرده یا در اجلاسیه‌ها شرکت می‌کنند، برای حضور در این شهر اصرار دارند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: سالن اجلاس و همایش‌های بین‌المللی که فاز اول و دوم آن افتتاح شده و سایر بخش‌ها نیز به سرعت در حال آماده شدن است، جایگاه بین‌المللی اصفهان را ارتقا خواهد داد. برگزاری اجلاس‌های مهم و شناساندن اصفهان به عنوان قطب فرهنگی و بین‌المللی از دیگر مزایای احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

کد خبر 511584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.