حکم تجدید نظر اراضی میدان امام حسین(ع) شهرکرد اخذ شد

رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: ۷۲ هزار مترمربع اراضی واقع در میدان امام حسین(ع) که از سال ۱۳۰۹ در مالکیت شهرداری بود اما اداره جهاد کشاورزی آن را گرفته بود، اکنون حکم بدوی و تجدید نظر رفع تصرف آن اخذ شده است.

امامقلی بلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل استعفای یک عضو شورا، بنده در مدت دو سال در شورای اسلامی شهر شهرکرد فعالیت داشتم.

وی افزود: در این مدت کمیسیون املاک شورای شهر، اراضی واقع در خیابان شریعتی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع که در تصرف اداره مسکن و شهرسازی بود را برگرداند و حکم بدوی و تجدید نظر آن گرفته شد.

رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: ۷۲ هزار مترمربع اراضی واقع در میدان امام حسین(ع) که از سال ۱۳۰۹ در مالکیت شهرداری بود اما اداره جهاد کشاورزی آن را گرفته بود، اکنون حکم بدوی و تجدید نظر رفع تصرف آن اخذ شده است.

وی اضافه کرد: امید است شورای ششم با فعالیت خود حکم تخلیه این ملک را بگیرد تا مالک این اراضی شهرداری باشد زیاد بازپسگیری این ملک اقدام بسیار مهمی بوده و سرمایه زیادی به ارزش حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بر سرمایه‌های شهرداری می‌افزاید.

بلالی ادامه داد: این اراضی سرمایه خوبی برای شهروندان است و کاربری آن در آینده بیشتر مسکونی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهرداری بتواند املاکی که دیگر دستگاه‌های اجرایی بدون طی مراحل قانونی تصرف کرده‌اند را دریافت کند اقدام مؤثری برای شهروندان خواهد بود.

کد خبر 511557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.