عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ مردادماه

در این بسته خبری از چالش شیرهای هیدرانت خرم‌آباد تا بدهی شهرداری بیرجند و تاییدیه استاندارد پروژه زیپ لاین بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

واکسیناسیون رانندگان تاکسی و ناوگان بار قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و ناوگان حمل بار و کالای درون شهری دارای مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی خبر داد.

سرقت ادامه‌دار شیرهای هیدرانت در خرم‌آباد

مهرداد فلاح، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه همچنان شیرهای هیدرانت در این شهر به سرقت می‌رود، گفت: متأسفانه در سنوات اخیر شاهد سرقت این شیرها هستیم که کارهایی هم برای جلوگیری از این موضوع اجرا شده که متأسفانه کارگشا نبوده است.

برقراری بیش از پنج‌هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری

در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۰ سامانه ۱۳۷ پاسخگوی پنج هزار و ۵۷۸ مورد تماس از شهروندان ساروی بود که از این تعداد، هزار و ۱۶۹ مورد ثبت و چهار هزار و ۴۰۹ مورد با راهنمایی سامانه ۱۳۷ به مراجع مربوطه انتقال داده شد.

ادامه عملیات جدول گذاری کمربندی غربی زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: فاز سوم عملیات جدول گذاری بلوار کمربندی رفسنجان حدفاصل خیابان شهدای محمدآباد تا بلوار سلمان فارسی از ماه گذشته آغاز شده است و تا کنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

افزایش بودجه شهرداری ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر از افزایش بودجه شهرداری این شهر به ۱۲۰ میلیارد تومان در سال جاری و کسب رتبه موفق استانی طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ خبر داد.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در آرامستان مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری، محدودیت‌های کرونایی در آرامستان مشگین شهر اعمال می‌شود.

احداث دو مسیر اختصاصی دوچرخه سواری در شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار گفت: شهرداری شهریار برای اولین دو مسیر اختصاصی دوچرخه سواری در سطح شهر احداث می‌کند.

تاییدیه استاندارد پروژه زیپ لاین بروجرد

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: تاییدیه استاندارد پروژه زیپ لاین تپه شهدای گمنام این شهر صادر شده و در مرحله تست عملکرد است.

شهرداری بیرجند بدهی ندارد

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند با اعلام اینکه متأسفانه کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دولت به شهرداری‌ها صفر شد، گفت: با همین حال باز هم در این دوره هیچ تجمع صنفی، مردمی و اداری نسبت به شهرداری بیرجند گزارش نشد و یک ریال هم به کارکنان بدهکار نیستیم.

کاشت ۱۶ هزار درخت میوه در طرح باغ‌راه شاهرود

علیرضا حاجی محمدعلی، شهردار شاهرود گفت: ۱۶ هزار اصله از ۱۲ گونه درخت میوه در طرح ایجاد باغ‌راه این شهر در گام نخست با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در حال کاشت است.

کد خبر 511451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.