شفافیت اولویت شورای ششم تبریز باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر این که شورای ششم شفافیت امور و گره‌گشایی از مسائل مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: اولویت‌بندی مهمترین مهارت مدیریتی است، بنابراین بهتر شدن عملکرد شورا در نتیجه بهره‌گیری از افراد عالم و متخصص در امور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکور اکبرنژاد امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر لاجرم باید با تدبیر به سمت تحقق مدیریت واحد شهری حرکت کرد.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر خلاق ادبیات افزود: انتخاب تبریز به عنوان شهر خلاق ادبیات، برای آینده تبریز، گردشگری، جذب سرمایه‌گذاری و تولید ثروت تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: در این کمیسیون با همکاری معاونت و سازمان فرهنگی شهرداری، کارهای ارزشمند و قابل قبولی در حمایت از هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگسراهای خصوصی و کتاب و کتابخوانی شده است.

وی ادامه داد: در این دوره بین مدیریت شهری و سازمان یونسکو در ثبت تبریز به عنوان شهر خلاق ادبیات انجام شده است.

اکبرنژاد با بیان این که شوراهای شهر و مجلس جایگاه مناسبی برای مشارکت مردم در امور شهر است، افزود: باید با تدبیر به سمت مدیریت واحد شهری حرکت کرد هرچند برخی مسئولین از افزایش اختیارات شوراها هراس دارند.

وی خطاب به منتخبین شورای ششم گفت: به علت ضعف در ساختار و سیستم مدیریتی حضور افراد کاربلد اهمیتی دو چندان دارد. نیاز دارید از کارشناسان و مشاوران در امور مختلف فضای سبز، پسماند و بافت تاریخی مشورت بگیرید.

اکبرنژاد با تاکید بر این که شورای ششم شفافیت امور و گره‌گشایی از امور مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: اولویت بندی مهمترین مهارت مدیریتی است بنابراین بهتر شدن عملکرد شورا در نتیجه بهره‌گیری از افراد عالم و متخصص در امور خواهد بود.

کد خبر 511423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.