بهره‌برداری از ۷ طرح شهری گرگان

شهردار گرگان گفت: از هفت طرح در حوزه عمران، سیما و منظر، حمل و نقل و آتش نشانی در دهه امامت و ولایت بهره برداری و رونمایی شد و بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری نیز با تامین اعتبار لازم در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های شهری اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت پارک اوتیسم شهر گرگان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و از المان قدمگاه امام حسن عسگری (ع) نیز که با اعتبار دو میلیارد ریال ساخته شده بود، رونمایی شد.

وی افزود: شهرداری گرگان همچنین نصب سه المان را در بلوار جدید امام رضا (ع) این شهر انجام داد که هزینه انجام آن بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

شهردار گرگان اضافه کرد: این شهر همچنین میزبان یکصد المان گل شقایق بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ساخته و در محل پارک بانوان این شهر نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، شهرداری گرگان اقدام به بازسازی سه دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کرد، همچنین در این دهه عملیات بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

دادبود ادامه داد: از دیگر طرح‌های حوزه حمل و نقل شهری، طرح‌های خدماتی ویژه تاکسی داران بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: پروژه دیگر شهرداری گرگان در حوزه آتش نشانی، مرکز آموزش ایمنی و پیشگیری ویژه شهروندان بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد؛ در این مرکز که مجهز به کتابخانه است کلاس‌های آموزشی برگزار و نمایشگاه عکس و اجناس مرتبط با آتش‌نشانی راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 511312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.