برکت: مرکز همایش‌های بین المللی، برند شهر اصفهان می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: در حالی مباحثی مبنی بر نیمه تمام بودن پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان مطرح شده که تمام اقدامات عمرانی پروژه به اتمام رسیده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کلنگ احداث پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۹۰ بر زمین زده شد و با تلاش جهادی کارکنان شریف شهرداری تکمیل و به بهره برداری رسید، این مرکز افتخار جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این ابر پروژه بین‌المللی با برند سازی شهر اصفهان، میزبانی این شهر در رویدادهای بین‌المللی را رقم خواهد زد، افزود: در حالی مباحثی مبنی بر نیمه تمام بودن پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان مطرح شده که تمام اقدامات عمرانی پروژه به اتمام رسیده است، بنابراین از تمام خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف دعوت می‌شود، تمام زوایای بخش‌های بهره‌برداری شده را برای مردم فهیم اصفهان به تصویر کشیده و گزارش کاملی از آن ارائه کنند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه قسمت عمده باقی مانده پروژه مربوط به سیستم مدیریت هوشمند یا ICT مرکز همایش‌ها بوده که نیاز به تامین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و دلیل اجرا نشدن آن مشخص نبودن بهره‌بردار پروژه است، اظهار کرد: دو سالن بال روم و سینما نیز هنوز به اتمام نرسیده و حدود ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بخش‌ها و حدود ۶۰ میلیارد تومان برای خرید لوازم برقی و کامپیوترها اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا تجهیزات لازم خریداری و در قسمت‌های مورد نیاز نصب شود البته انجام این اقدامات حداکثر تا چهار ماه آینده انجام و سالن‌های جانبی مرکز همایش‌ها افتتاح خواهد شد.

برکت خاطرنشان کرد: روز گذشته با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس سالن اصلی مرکز، محوطه‌سازی، فضای سبز، آب نماها، معابر عمومی، پارکینگ و هشت ویلا همراه با تجهیزات کامل به بهره‌برداری رسید.

وی ضمن قدردانی از اصحاب جراید و خبرنگاران رسانه‌ها که در طول پروژه، روزهای چهارشنبه همراه شهرداری بوده و به صورت عملیاتی از مراحل احداث پروژه بازدید کردند، گفت: از تمام افرادی که در این سال‌ها چه قبل از این دوره و چه در این دوره چهار ساله کمک کردند همچنین کارکنان منطقه شش شهرداری که در دو ماه گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی برگ زرین دیگری به افتخارات عمرانی این منطقه افزودند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 511295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.