پاس گناوه حریف شاگردان نادری نشد

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در ضربات پنالتی تیم پاس گناوه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ ۸ مرداد ماه _ تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در آخرین دیدار دور رفت از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه به مصاف پاس گناوه رفت.

دیدار تیم‌های پاس گناوه و صنعت فرش حداد اصفهان

در تایم اول نخست تیم صنعت فرش حداد موفق شد قفل دروازه پاس را بشکند و روی ضربه قیچی برگردان حسین کارگر به گل برسد، اما این برتری زیاد طول نکشید که پاس گناوه روی ضربه خطا به گل رسید. دو دقیقه بعد از این گل داور بازهم تشخیص داد روی بازیکن پاس گناوه خطا منجر شده که بازیکنان این تیم هم با استفاده از این موقعیت به گل دوم خود رسیدند.

بازیکنان صنعت فرش حداد فشار را روی دروازه حریف خود بیشتر کردند و از طریق ضربه قیچی برگردان مسعود حسنی پور به گل دوم رسیدند و تایم اول با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

در دقیقه ششم تایم دوم به دلیل قطعی یکی از پروژکتورها بازی به مدت ۱۸ دقیقه متوقف شد که بعد از شروع دوباره ناظر دستور داد تا تماشاچی‌ها بیرون از ورزشگاه بروند، آن این کار را انجام نمی‌دادند و تایم دوم حدود ۳۰ دقیقه وقفه داشت. در این تایم گلی رد و بدل نشد تا تایم سوم حساس‌تر دنبال شود.

در تایم سوم صنعت فرش حداد حملات متعددی ایجاد کرد ولی با گل همراه نبود و این تایم هم بدون گل به پایان رسید و بازی وارد وقت‌های اضافه شد.

در سه دقیقه وقت اضافه نیز شاگردان نادری کاری از پیش نبردند تا سرنوشت برنده بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت صنعت فرش حداد با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی پاس گناوه را از پیش رو برداشت.

پاس گناوه حریف شاگردان نادری نشد

کد خبر 511199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.