تیراندازی مرگبار پسر عموی کینه‌ای به ۲ برادر در آبادان

تیراندازی مرگبار در روستای تنگه یک آبادان رخ داد. در این تیراندازی مرگبار ۲ برادر هدف گلوله قرار گرفتند و پسر عموی خانواده که دست به این تیراندازی مرگبار زده بود از صحنه قتل گریخت. در این تیراندازی مرگبار یکی از برادرها به قتل رسید و تلاش پلیس آبادان برای دستگیری عامل تیراندازی مرگبار ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین زلقی، رئیس پلیس آبادان در خصوص قتل در روستای تنگه صفر آبادان گفت: ساعت ۱۱ شامگاه جمعه ۸ مرداد سال جاری صدای تیراندازی‌های وحشت آور در روستای تنگه صفر آبادان به گوش رسید که با اعلام این خبر به پلیس تیمی از مأموران برای تحقیق به محل تیراندازی اعزام شدند.

تیراندازی مرگبار پسر عمو در آبادان

وی افزود: مأموران با حضور در محل با پیکر خونین ۲ برادر که هدف گلوله‌های اسلحه کلاشینکف قرار گرفته بودند روبرو شدند که در تحقیقات مشخص شد پسر عموی ۲ برادر بخاطر اختلافات قدیمی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به ۲ برادر کرده که یکی از برادرها که جوان ۲۶ ساله‌ای است در همان صحنه تیراندازی به کام مرگ فرو رفته و برادر دیگر برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آبادان ادامه داد: زخمی این پرونده که در بیمارستان تحت نظر پزشکان است در وضعیت سختی قرار دارد و مأموران در تحقیقات میدانی عامل این تیراندازی مرگبار که پسر عموی خانواده است را شناسایی کردند.

زلقی گفت: تحقیقات برای متهم فراری ادامه دارد و در تحقیقات مشخص شده که عامل جنایت بخاطر یک اختلاف قدیمی دست به این تیراندازی مرگبار زده است.

منبع: رکنا

کد خبر 511167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.