به دام افتادن قاتل فراری ۲ خواهر

متلاشی شدن باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر، تیراندازی به همسر به دلیل اختلافات خانوادگی، به دام افتادن قاتل فراری، تصادف مرگبار و دستگیری پزشکان زیبایی قلابی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

حسین سلامی اظهار کرد: پس از صدور دستورات قضائی لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی مأموران اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی اعضای باند، با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم با همکاری پلیس باند مذکور به صورت همزمان در دو شهرستان جیرفت و سیرجان مورد ضربه قرار گرفت و ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: در این زمینه دو نفر از اعضای اصلی این باند بازداشت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر متهمان صادر شده است، این باند به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی به استان‌های عمقی کشور می‌کرد که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی منهدم شد.

تیراندازی به همسر به دلیل اختلافات خانوادگی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن در کرمانشاه خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی به سمت همسر خود شلیک و او را به شدت مجروح کرده است.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از حضور مأموران در محل مشخص شد تیراندازی از سوی یک زن با اسلحه کلت و به سمت همسرش در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و ۶ گلوله به سمت وی که در خودرو بوده شلیک کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از گلوله‌های شلیک شده به پشت گردن همسر فرد تیرانداز اصابت کرده و به شدت او را زخمی و روانه بیمارستان کرده است، مأموران کلانتری نیز که به سرعت در محل تیراندازی حاضر شده بودند اقدام به دستگیری عامل تیراندازی کردند. عامل این تیراندازی که باعث رعب و وحشت مردم هم شده بود در اختیار پلیس قرار دارد.

به دام افتادن قاتل ۲ خواهر که فراری بود

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد سنندج شده بود، در دهگلان دستگیر شد.

عبدالله فاتحی اظهار کرد: شامگاه سوم مرداد ماه مردی ۴۴ ساله در جریان یک اختلاف خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد، با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی محل اخفتای متهم را که دائماً در حال جابه‌جایی در شهرستان‌های مجاور بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

تصادف مرگبار موتور و پژو ۴۰۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد خراسان رضوی گفت: در پی تصادف یک موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ سه عضو یک خانواده چهار نفره موتور سوار جان خود را از دست دادند.

حیدر احسانی اظهار کرد: یک دستگاه موتور سیکلت در برخورد با یک دستگاه خودروی سواری به شدت ضربه خورده و در پی این حادثه پدر ۴۰ ساله و دختر ۱۲ ساله این خانواده در دم جان باختند، مادر ۳۲ ساله این خانواده با حال وخیم به بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شهر تایباد اعزام شد و پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: دختر بچه پنج ساله این خانواده چهار نفره تایبادی نیز اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان است و راننده خاطی نیز از صحنه حادثه گریخته و تحت تعقیب است.

دستگیری ۳ پزشک زیبایی قلابی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب مطب پزشکان قلابی جراحی زیبایی در غرب تهران خبر داد.

نادر مرادی اظهار کرد: اواخر تیرماه امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب‌های جراحی زیبایی در غرب تهران مراجعه کرده است اما پس از آن متوجه شده که پزشکان این مطب فاقد هرگونه پروانه عمومی پزشکی یا تخصصی جراحی هستند و به همین دلیل نیز از ادامه مراحل درمانی خود صرف نظر کرده است، اما برای جلوگیری از قربانی شدن دیگر شهروندان تصمیم گرفته است تا موضوع را پلیس اطلاع دهد.

وی با اشاره به اینکه بررسی موضوع در دستور کار مأموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابه دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد. در همین راستا نیز تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد دو خانم و یک آقا که خود را به عنوان پزشک در این مرکز معرفی کرده بودند، فاقد هرگونه پروانه طبابت عمومی و تخصصی هستند و بدون داشتن مجوزهای قانونی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، اقدام به انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: با دستور قضائی هر سه پزشک قلابی دستگیر شدند و این مطب توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

وی با بیان اینکه تا کنون دو نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: متهمان پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 511134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.