عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم مردادماه

در این بسته خبری از جمع آوری ده‎‌ها تن زباله از کانال‌های اسلامشهر تا لطمه چند میلیاردی شیوع کرونا به اتوبوسرانی بیرجند و افتتاح هفت پروژه عمران شهری جم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

۴۳۴ عملیات اطفای حریق و امداد در ساری

علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش نشانی ساری طی تیرماه سال جاری به شهروندان در ۴۳۴ مورد حادثه امدادرسانی کرده است.

نصب چهار مجموعه پلی اتیلن با اعتبار چهار میلیارد ریال در زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند گفت: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های محله‌ای به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، شهرداری زرند اقدام به خرید چهار مجموعه بزرگ بازی کرده که به زودی در بوستان‌های شهر نصب می‌شود.

رشد چهار برابری بودجه شهرداری بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: بودجه شهرداری در چهار سال گذشته از فعالیت شورای شهر پنجم حدود چهار برابر شده است و در حال حاضر به کارکنان بدهی نداریم.

پرداخت حقوق پاکبانان بوشهری قبل از کارکنان شهرداری

الله‌یار گرشاسبی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: اولین حقوق پاکبانان این شهر با پیمانکار جدید، بر اساس حقوق اعلام شده از سوی وزارت کار قبل از پرداختی حقوق کارکنان شهرداری انجام شد و بنا داریم این وضعیت را در ماه‌های آینده نیز ادامه دهیم.

تولید روزانه ۶۰ تن زباله در سرپل‌ذهاب

پارسا بهارانگیز، معاون شهردار سرپل‌ذهاب گفت: هم اکنون روزانه به طور متوسط ۶۰ تن انواع زباله شهری در این شهرستان تولید و به محل دپو حمل می‌شود.

افتتاح چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج گفت: زمین ورزش‌های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت ۱۶۰ تن در ساعت افتتاح خواهد شد.

جمع آوری ۷۴ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر

ادوات سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر به منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در مواقع بارندگی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح شهر، پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های سطح منطقه یک، منطقه دو زرافشان و کمربندی شوشتری و منطقه ۶ (میان آباد) را انجام و ۷۴ تن زباله در مدت سه روز را جمع آوری کرد.

افتتاح ۷ پروژه عمران شهری جم

پروژه‌های عمرانی شهرداری جم به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال شامل چمن مصنوعی محله مالچه، پارکینگ طبقاتی، بلوار شهید بهشتی، فاز سوم پارک چگاسه، کانال دفع آب‌های سطحی و استخر سرپوشیده صبح امروز افتتاح شد.

لطمه ۵ میلیاردی شیوع کرونا به اتوبوسرانی بیرجند

یدالله غلامپور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از لطمه پنج میلیاردی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر هستیم.

اختصاص ۷۴۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های کشور

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: به منظور تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام روستاها به دهیاری‌های کشور ۷۴۰ میلیارد تومان در هشت سال گذشته اختصاص یافت.

کد خبر 511086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.