زن عصبانی، شوهرش را در خیابان تیرباران کرد

یک مرد، امروز مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه توسط همسرش هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، یک مرد، امروز نهم مردادماه مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت؛ حاضران، فرد شلیک کننده را همسر مرد معرفی کردند که با وی اختلاف خانوادگی داشته است. این شخص با سلاح کلت پنج تیر به همسرش شلیک کرد و مرد پس از شلیک به بیمارستان انتقال یافت، زن در حال متواری شدن از صحنه بود که توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

زن عصبانی شوهرش را در خیابان تیرباران کرد

سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه با تشریح ابعاد حادثه شلیک به یک مرد که مقابل ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان رخ داد، گفت: بر اثر اختلاف خانوادگی زنی چندین گلوله به سمت همسرش شلیک کرد و مضروب به بیمارستان منتقل شده است.

زن عصبانی شوهرش را در خیابان تیرباران کرد

جزئیات بازداشت زن تیرانداز در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مورد این حادثه گفت: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد تیراندازی از سوی یک زن با اسلحه کلت و به سمت همسرش که در خودرو بوده در پی اختلافات خانوادگی رخ داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۲ بهمن نیز که به سرعت در محل تیراندازی حاضر شده بودند اقدام به دستگیری عامل تیراندازی کردند.

وی با بیان اینکه عامل این تیراندازی که باعث رعب و وحشت مردم هم شده بود در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن انگیزه اصلی این تیراندازی ادامه دارد.

منبع: فارس

کد خبر 511057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    17 6
    ببین چه بلایی سر زن بیچاره آورده که مجبور به چنین کاری شده اونم با این وضع دادگاه های ما که همیشه بیشترین حق و به مرد میدن
    • علی US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      17 5
      مگه تو بینشون بودی که میگی ببین چه بلایی سر زنه آوردن که مجبور به تیر اندازی شده