وزیر دفاع بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور را افتتاح کرد

بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور با نام شهید دکتر فخری زاده با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سرتیپ امیر حاتمی در مراسم افتتاح مرکز تخصصی دندان پزشکی کشور با نام شهید دکتر فخری زاده، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به آحاد خانواده بزرگ نیروهای مسلح و مردم عزیز کشورمان از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع بوده و همانطور که ملت عزیزمان مستحضرند در پی بحران شیوع ویروس کرونا وزارت دفاع از روزهای نخست با طراحی و ساخت کیت تشخیص کرونا، دوربین‌های غربالگری، تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده و ماسک‌های یونی، سه لایه و n ۹۵ و بعد از آن با ورود به فاز تولید و ساخت واکسن فخرا به کمک جامعه بهداشت و درمان کشور آمد.

وی افزود: امروز نیز با توجه به حجم مراجعات بسیار زیاد در حوزه بهداشت دهان و دندان مرحله پایانی ساخت و راه‌اندازی این مرکز تخصصی دندانپزشکی به انجام رسیده است و خداوند متعال را شاکریم که در سالروز ولادت با سعادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) توانستیم بزرگترین مرکز دندانپزشکی کشور را برای بهره‌برداری عمومی افتتاح نماییم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: مرکز تخصصی دندانپزشکی شهید دکتر فخری زاده به همت و تلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ظرفیت حدود ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای حدود ۱۱ هزار متر مربع با رعایت تمامی استانداردها و ضوابط طراحی فضاهای بهداشتی و درمانی احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز تخصصی دندانپزشکی به صورت روزانه قادر خواهیم بود ۳۵۰ بیمار را پذیرش و خدمات متنوعی را در حوزه‌های دهان و دندان ارائه نماییم.

سرتیپ حاتمی مرکز تخصصی شهید دکتر فخری زاده را یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تخصصی دندانپزشکی کشور دانست و تصریح کرد: این مرکز پیشرفته با دارا بودن بخش‌های اتاق عمل بخش‌های اندو، ترمیمی کودکان، پروتز، ایمپلنت، جراحی لثه، جراحی فک و صورت مجهز به دستگاه سی تی اسکن صورت، رادیولوژی و پیش بینی حدود ۱۰۰ پارکینگ کادر درمانی و … سایر فضاهای پشتیبانی و درمانی برای فعالیت حدود ۳۲۰ نفر از دندان پزشکان و دستیاران دندانپزشک، کارکنان اداری و پشتیبانی و خدماتی آماده ارائه خدمت شده است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: ان شاء الله با راه اندازی و افتتاح این مرکز تخصصی دندانپزشکی بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به خانواده بزرگ نیروهای مسلح و مردم عزیزمان ارائه نماییم.

کد خبر 511024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 0
    آدرس درمانگاه دندانپزشکی فخری زاده کجاست؟