با چه رتبه‌ای در رشته هوشبری قبول می‌شویم؟+ جدول انتخاب رشته ۱۴۰۰

با بررسی اجمالی شرایط پذیرش در رشته هوشبری دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، اصفهان و ایران می‌توان حداقل رتبه لازم برای ورود به این رشته از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۰ را تخمین زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخاب رشته مهم‌ترین مرحله برای ورود به دانشگاه است که انجام نادرست آن می‌تواند حاصل زحمات شما را به هدر دهد. انتخاب رشته صحیح نیازمند شناخت کافی و تجربه است؛ بسیاری از داوطلبان، تجربه‌ای در انتخاب رشته ندارند و به همین دلیل تنش زیادی به آنها وارد می‌شود.

در ادامه با یک تقسیم بندی تلاش کردیم فرایند انتخاب رشته را برای علاقمندان به رشته هوشبری شفاف کنیم؛ برای این منظور جدولی را ضمیمه کرده‌ایم که دیدی کلی نسبت به قبولی سال‌های گذشته در اختیار شما قرار می‌دهد. فراموش نکنید بررسی قبولی سال‌های گذشته برای انتخاب رشته درست، کافی نیست، زیرا ظرفیت‌ها و نفرات شرکت کننده کنکور سراسری هر سال دارای تغییراتی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تخمین قبولی در رشته هوشبری به تفکیک دانشگاه و منطقه

دانشگاه

منطقه یک (رتبه)

منطقه دو (رتبه)

منطقه سه (رتبه)

تهران

....<۴۰۰۰

....<۵۰۰۰

....<۴۰۰۰

شهید بهشتی

....<۴۵۰۰

....<۶۰۰۰

....<۵۰۰۰

ایران

....<۵۵۰۰

....<۷۰۰۰

....<۶۰۰۰

اصفهان

....<۶۰۰۰

....<۷۵۰۰

....<۶۵۰۰

کد خبر 510760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 2
    رشته هوشبری نسبت به اتاق عمل و پرستاری بازار کارش کمتر هست چون خودم بیهوشی هستم البته چند سالی هست کار نمیکنم به ازای هر اتاق عمل برای هر شیفت یک بیهوشی هست ولی سه تا کارشناس اتاق عمل بازار کار اتاق عمل و پرستاری خیلی بهتر هست تازه اتاق عملی ها می‌توانند شرکت وسایل پزشکی هم بزنند به کنکوری ها توصیه میکنم الویت را به اتاق عمل و پرستاری بدهند
  • شهریار IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 2
    من هوشبری خوندم، چندساله مشغول کارم، بازار کار خراب شده حواستون باشه
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    سلام دوستان قسمتون میدم نه خودتون نه اقوامتون تو این رشته تحصیل نکنید پر استرس ترین وبی پشتوانه ترین شغل هست 20 ساله دارم کار میکنم عاشق شغل بیمارستان بودم اما الان از این شته بیزارم خواهش میکنم حیف عمرتون
  • جاوید IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    اصلا رشته نمیخاد