فاز یک سالن اجلاس آماده بهره‌برداری است/ ضرورت انتخاب بهره‌بردار مناسب برای پروژه

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه سالن اجلاس سران آماده بهره‌برداری است، گفت: اکنون که سالن آماده افتتاح شده باید بهره بردار مناسبی برای آن تعیین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی _ شامگاه پنجشنبه ۷ مردادماه_ با حضور در برنامه هشت بهشت شبکه تلویزیونی اصفهان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از عید قربان تا عید غدیر قرار بود ۷۰ پروژه مهم افتتاح شود، پیش از این نیز در قالب رویداد «هر یک شنبه، یک افتتاح» پروژه‌هایی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی پروژه‌هایی آغاز می‌شد؛ زیرا معتقد هستیم خدمت به شهر و شهروندان باید ادامه‌دار باشد.

وی با تاکید بر اینکه قول‌ها و برنامه‌های آغاز مدیریت دوره پنجم عملیاتی شده است، افزود: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه اجلاس هزینه شد و اکنون بیش از ۶۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند.

شهردار اصفهان گفت: میدان پینارت که نام جدید آن شهدای هسته‌ای است در روز عید سعید غدیر خم افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ این میدان از ۲۰ سال گذشته در حریم شهر قرار داشت و از زمانی که به اصفهان الحاق شد، گره کوری برای شهر شده بود، در این راستا بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای آزادسازی زمین‌های این میدان هزینه شد تا ورودی شرق اصفهان سرو سامان بگیرد، برای تسریع در روند اجرای پروژه و بررسی مشکلات و رفع موانع هر هفته پنجشنبه و جمعه به این میدان مراجعه کرده و از نزدیک روند انجام پروژه را بررسی می‌کردم.

مردم از افتتاح میدان پینارت ابراز رضایت کردند

نوروزی اضافه کرد: خیابان زاینده رود و سلمان فارسی نیز امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید؛ خوشبختانه مردم از احداث این پروژه رضایتمندی زیادی داشتند، امروز کلنگ پروژه تعریض پلی که در انتهای خیابان زاینده رود در تقاطع حلقه حفاظتی قرار دارد، زده شد.

وی تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت در منطقه پنج شهرداری اصفهان، پروژه‌هایی احداث شد که از جمله آن می‌توان به تکمیل خیابان نظام و احداث یک تصفیه خانه با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اشاره کرد، روز عید قربان نیز در منطقه دو کلنگ احداث مجموعه بزرگ فرهنگی خانه دوستدار کودک که دو سال درگیر مسائل حقوقی آن بودیم، به زمین زده شد.

شهردار اصفهان گفت: تا پایان هفته آینده که در سمت شهردار اصفهان قرار دارم خدمت به مردم ادامه دارد، مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه هفت، احداث ایستگاه آتش نشانی در منطقه هشت، تکمیل خیابان مریم بی بی در منطقه ۱۴ و احداث سالن اجلاس نیز از جمله پروژه‌هایی است که هفته آینده افتتاح می‌شود.

تکمیل سالن اجلاس با بیش از هزار میلیارد تومان بودجه

نوروزی اضافه کرد: بیش از هزار میلیارد تومان در شرایط تحریم و کرونا، در سالن اجلاس هزینه شد، اکنون فاز اول این سالن آماده شده و امیدوارم احداث و ادامه کار بزرگ از فردای روزی که من در سمت شهردار اصفهان نیستم نیز ادامه یابد، پروژه سالن اجلاس به عنوان یک پروژه بزرگ ساخته شده که به گفته آقای ظریف، چیزی از سازمان ملل کمتر نیست.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان و همه کسانی که می‌توانند خواستارم کمک کنند بهره بردار مناسبی برای این پروژه مشخص شود، زیرا این پروژه رونق بزرگی برای شهر اصفهان ایجاد می‌کند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه نورپردازی در یک شب، از گذر سعدی تا پل‌های تاریخی، پل شهید سلیمانی و دیگر مکان‌ها در یک شب افتتاح شد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا مردم اصفهان از خدمت مدیران شهری راضی باشند. برنامه راهبردی ۱۴۰۵ نیز که با کمک کارشناسان تصویب شده باید چراغ راه حرکت مدیریت آینده باشد تا این شهر به سمت زیست پذیر شدن حرکت کند.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نیز با همت بالا، کار و تلاش جدی، شفافیت و اراده خدمت به مردم شاهد ادامه و تکمیل پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 510706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.