زنده زنده سوختن ۲ کودک در آتش

سقوط مرگبار نیسان به دره، خودکشی قاتل پس از قتل، زنده زنده سوختن دو کودک در آتش، قتل فجیع با چاقو وسط خیابان و کشف جسد مرد جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از انحراف یک دستگاه نیسان و سقوط آن به داخل دره در رامیان خبر داد.

علی غلامی اظهار کرد: یک خودروی نیسان پیکاپ در روستای پاقلعه مسیر جنگلی سرگل در جاده رامیان به شاهرود پس از انحراف از مسیر به دره سقوط کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان افزود: در این حادثه دو سرنشین پیکان در اثر شدت جراحات در محل جان خود را از دست دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر و رامیان تصریح کرد: جانباختگان که دو مرد ۴۵ و ۵۲ ساله بودند، پس از رهاسازی به پایین دست منتقل و تحویل عوامل انتظامی شدند، در این عملیات، دو تیم از نجاتگران پایگاه امداد و نجات ششِ آب رامیان و زرین گل علی آباد کتول حضور داشتند.

خودکشی قاتل پس از قتل همسرش

خودکشی قاتل پس از قتل اتفاق افتاد، مرد پس از کشتن همسر خود خودکشی کرد و بعد از خودکشی به کما رفت، این مرد همسر خود را با چاقو کشت. این قتل و خودکشی در مسجد سلیمان رخ داده است.

در پی اعلام یک فقره نزاع خانوادگی منجر به قتل در شهرستان مسجد سلیمان، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

در بررسی مأموران مشخص شد که فردی همسر خود را با سلاح سرد و ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از آن احتمالاً با مصرف قرص قصد خودکشی داشته است و در حال حاضر تحت الحفظ در بیمارستان بستری و در کما قرار است و بررسی‌ها برای علت این حادثه ادامه دارد.

زنده زنده سوختن ۲ کودک در آتش

در پی آتش سوزی در آبادان دو کودک جان خود را از دست دادند. سازمان آتش نشانی آبادان از این آتش سوزی خبر داد و اعلا: کرد آتش سوزی در یک منزل مسکونی رخ داد، اما جزئیات بیشتر از آتش سوزی اعلام نشده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: حادثه آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی در این شهر، جان دو کودک را گرفت، مادران این دو کودک هنوز باور ندارند بچه‌هایشان در یک قدمی آنها دچار این مرگ ناگوار شده‌اند.

قتل فجیع با چاقو وسط خیابان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل و همدستش در کمتر از ۶ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند.

داوود امجدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای "کورده" لارستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو نفر به هویت معلوم با فردی ۳۵ ساله درگیر و با ضربات سلاح سرد وی را به قتل و سریعاً از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند هر دو ضارب ۲۷ و ۳۱ ساله را در کمتر از ۶ ساعت در اطراف کوه‌های روستای کورده شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی و عدم کنترل خشم اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف جسد مرد جوان در بندر

مسئول آتش نشانی شهرداری "سماله" گتوند گفت: جسد مرد حدود ۲۸ ساله غرق شده در رودخانه کارون اهل روستای سیدان بخش عقیلی گتوند در حوالی بند میزان شوشتر پیدا شد.

مسعود باغبانی با بیان اینکه چند روز قبل حین شنا در رودخانه کارون حوالی روستای سیدان بخش عقیلی گتوند حادثه غرق شدگی برای یک مرد افتاده، افزود: جسد این مرد پس از چند روز جست‌وجو حوالی بند میزان شوشتر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: مرد حدود ۲۲ ساله نیز که صبح دوشنبه برای جست و جوی پیکر وی به رودخانه رفته بود در رودخانه کارون روستای سیدان بخش عقیلی گتوند دچار غرق شدگی شد و جسد این مرد پس از چند ساعت پیدا شد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری سماله، تصریح کرد: هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال‌های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می‌شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر غرق شدگی به مردم از سوی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ (گتوند) ضرورت دارد.‌

کد خبر 510689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.