فقط انتظارات از تیم ملی بالا است!

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی قبلی نشان داده که می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند.

سعید احمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم ملی فوتسال ایران، اظهار کرد: چند هفته تمرینات بدنی سنگین را پشت سر گذاشتیم و به مرور زمان بدن به آمادگی که می‌خواستیم رسید، حدود دو هفته بازیکنان در اختیار باشگاه خود قرار گرفتند و چهار روز قبل از اینکه به تایلند اعزام شویم دوباره اردوی تیم ملی تشکیل شد و در آن دو جلسه تمرین کردیم و برای مسابقات به تایلند آمدیم.

وی ادامه داد: بازی‌های تورنمنت تایلند ۱۰ روز طول می‌کشد، دو گروه چهار تیم هستیم که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. سه بازی در مرحله گروهی داشتیم که بهترین زمین بودیم، تاجیکستان و لیتوانی را با اختلاف بردیم و بازی با مصر مساوی شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: در نیمه نهایی امروز رو در روی ازبکستان قرار گرفتیم که جنگنده بازی کردند و دو بار از ما جلو افتادند، اما تیم ما با تجربه بود و توانستیم به مرور زمان بازی را در اختیار بگیریم و به گل‌های زیادی دست پیدا کنیم. آخر بازی هم تیم پنج‌نفره ازبکستان روی اشتباه فردی بازیکنان ما به گل رسید ولی توانستیم با نتیجه ۷ بر ۵ بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم. امیدوارم فردا حریف خود را در فینال شکست دهیم و قهرمان شویم.

احمد عباسی با بیان اینکه دو سال بود که هیچ اردو و بازی دوستانه‌ای نداشتیم، تصریح کرد: بازیکنان از یکدیگر دور بودند و افراد جدیدی به تیم ملی اضافه شدند تا بیاییم هماهنگ شویم زمان می‌برد، در این رقابت‌ها می‌شود اشتباهات را درست کرد ولی جام جهانی جای آزمون و خطا نیست و باید با آمادگی کامل برویم.

وی در خصوص تداخل بازی‌های لیگ با تمرینات تیم ملی، خاطر نشان کرد: مربیان تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی با یکدیگر انجام دهند تا اردوهای ملی و بازی‌های لیگ تداخل پیدا نکند. فشار زیاد هست ولی در شرایط سخت است که به نتیجه دلخواه می‌رسی.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه گیتی پسند شش بازیکن ملی دارد، گفت: شش بازیکن ملی گیتی پسند از تمرینات تیم دور هستند، اما با توجه به تجربه‌ای که دارند زمانی که برگشتند می‌توانند خیلی زود با دیگر اعضای تیم هماهنگ شوند و مشکلی نیست.

احمد عباسی در رابطه با جام جهانی، گفت: تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی قبلی نشان داده که می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند. وقتی تیم ملی در جام جهانی سوم شد انتظارات از تیم ملی بالا رفت، اما فقط انتظارات بالا است و از ۲۰۱۸ تا الان تیم ملی فقط دو بازی دوستانه داشته که بازیکنان نتوانستند با یکدیگر هماهنگ شوند. در مقابل تیم‌های بزرگ فقط روی توانایی فردی بازیکنان حساب شده است و بازی دوستانه نبوده که ضربه آن را رو به روی مصر خوردیم.

وی افزود: در این رقابت‌ها کادر فنی ترکیبات مختلفی را کنار هم قرار دادند تا ترکیب مورد نظر را برای جام جهانی پیدا کنند. اعضای جدید فدراسیون تا حدودی اقداماتی برای فوتسال کردند و برای هماهنگی تیم ملی بستری را فراهم کردند. امیدوارم در لیتوانی اتفاقاتی رقم بخورد که تیم ملی ایران بتواند به جمع چهار تیم اول دنیا صعود کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص گیتی پسند، تصریح کرد: با حضور کشاورز در تیم گیتی پسند بازیکنان تیم تمرینات خود را شروع کردند، بازیکنان تیم ملی هم دو هفته در اختیار تیم ملی بودند. از جنتی تشکر می‌کنم بابت اینکه در این شرایط سخت تیم داری می‌کند.

کد خبر 510664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.