۲ فوتی حاصل تصادف رانندگی بامداد امروز شیراز

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بی احتیاطی و تصادف دو خودروی سواری در بامداد امروز یک نفر را مصدوم و دو شهروند را به کام مرگ فرستاد.

محمد هادی قانع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به شدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دل خراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.

وی افزود: شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام داده و با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

قانع با اشاره به اینکه همچنین در ساعت ۵:۱۵ بامداد نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند، افزود: با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدوداً ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: متأسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تأیید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 510592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.